Gå til innhold

Jeg er lei...


Gjest Learning to live

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke å være nedsettende eller vemmelig nå, dette er bare noen vennlige mente små råd:

- les innlegget ditt en gang til så ser du forhåpentligvis selv også at du der fremstår som så bitter og sur at det ikke er det minste rart at ingen vil bli bedre kjent med deg

- prøv å la være å stresse med å bli kjent med kvinner, la det komme det som kommer. I det øyeblikket (!) jeg bestemte meg for å la all nettdating ligge på hylla en god stund så dukket min kjære opp i form av en søt mail, som viste seg å komme fra en jeg hadde truffet på ferie 16 år tidligere. :o)

- vær vennlig, smil mye, by på deg selv uten å være selvskrytende, men ikke vær innpåsliten

- prøv å holde humøret oppe, ikke gå rundt og vær deppa og nedfor, det er lite sjarmerende.

- glem kvinner for en liten stund, nyt livet alikevel, ta en pils / et glass vin / brus eller hva du nå liker med en kompis eller to, dra på biltur eller en annen ferie og bare kom deg bort fra hverdagstralten en stund!

For det finnes helt sikkert opptil flere der ute som vil ha akkurat Deg! :o)

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Jeg mener ikke å være nedsettende eller vemmelig nå, dette er bare noen vennlige mente små råd:

- les innlegget ditt en gang til så ser du forhåpentligvis selv også at du der fremstår som så bitter og sur at det ikke er det minste rart at ingen vil bli bedre kjent med deg

- prøv å la være å stresse med å bli kjent med kvinner, la det komme det som kommer. I det øyeblikket (!) jeg bestemte meg for å la all nettdating ligge på hylla en god stund så dukket min kjære opp i form av en søt mail, som viste seg å komme fra en jeg hadde truffet på ferie 16 år tidligere. :o)

- vær vennlig, smil mye, by på deg selv uten å være selvskrytende, men ikke vær innpåsliten

- prøv å holde humøret oppe, ikke gå rundt og vær deppa og nedfor, det er lite sjarmerende.

- glem kvinner for en liten stund, nyt livet alikevel, ta en pils / et glass vin / brus eller hva du nå liker med en kompis eller to, dra på biltur eller en annen ferie og bare kom deg bort fra hverdagstralten en stund!

For det finnes helt sikkert opptil flere der ute som vil ha akkurat Deg! :o)

*Klem*

Godt skrevet!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være nedsettende eller vemmelig nå, dette er bare noen vennlige mente små råd:

- les innlegget ditt en gang til så ser du forhåpentligvis selv også at du der fremstår som så bitter og sur at det ikke er det minste rart at ingen vil bli bedre kjent med deg

- prøv å la være å stresse med å bli kjent med kvinner, la det komme det som kommer. I det øyeblikket (!) jeg bestemte meg for å la all nettdating ligge på hylla en god stund så dukket min kjære opp i form av en søt mail, som viste seg å komme fra en jeg hadde truffet på ferie 16 år tidligere. :o)

- vær vennlig, smil mye, by på deg selv uten å være selvskrytende, men ikke vær innpåsliten

- prøv å holde humøret oppe, ikke gå rundt og vær deppa og nedfor, det er lite sjarmerende.

- glem kvinner for en liten stund, nyt livet alikevel, ta en pils / et glass vin / brus eller hva du nå liker med en kompis eller to, dra på biltur eller en annen ferie og bare kom deg bort fra hverdagstralten en stund!

For det finnes helt sikkert opptil flere der ute som vil ha akkurat Deg! :o)

*Klem*

Helt enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting som slår meg i denne tråden her, er at du utelukkende har svart de som har kommet med negative tilbakemeldinger til deg... Hvorfor har du ikke svart Lillemus på den hyggelig måte - hun kommer med gode og postive tips og erfaringer til deg.

Ikke rart du ikke treffer noen dame, hvis dette er beskrivende for hvordan du oppfører deg... Du skremmer jo fanden på flatmark jo, nærer oppunder det negative og tar ikke imot det positive som finnes i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

STOPP!! STOPP!!

Vet du hva? Nå tar du for **** meg sammen og ser annerledes på ting! Beklager krassheten, men jeg blir irritert over folk som ikke gjør noe med livet sitt og bare klager! Om du ikke liker dette innlegget gjør ikke meg noe. Når du skrev ditt innlegg her så håper jeg at regnet med å få ros og tyn.

Jeg ser hovedproblemet ditt med en gang. Du elsker ikke deg selv. Så si meg, når du ikke elsker deg selv, hvordan kan andre elske deg? Dette er en viden kjent klisjè, men det er mye sannhet i det. Hvis du går rundt med de tankene du har nå så blir livet ditt slik du beskriver det. For det du tenker, det er du blir. Tror du virkelig at ved å tenke slik så vil alt det du ønsker komme til deg? Nei, med slike tanker vil du tiltrekke deg mer av det du ikke vil ha. Og når du ikke får de tingene så vil du tenke at du fikk rett. Du beyr ikke noe. Og du vil synke enda dypere. Men du har et valg her og nå. Du kan velge å endre livet ditt. Jeg vil anbefale deg å se på en dokumentar som heter "The secret". Den er veldig enkel og grei å skjønne. Du vil få stort utbytte av den.

Du sier at ingen vil ha deg. Men hvorfor er du avhengig av at andre skal ha deg? Hvorfor ikke bare først og fremst erkjenne sin egen eksistens og sette pris på det? Husk at det beste forholdet du noensinne kommer til å få er til deg selv, så hvorfor ikke starte med å rette opp i det først? Du vil alltid ha deg selv, kjæresten din kan dra, hunden din kan dø, men du vil eksistere.

Ingen vil kunne få deg til føle deg hel inntil du selv erkjenner deg selv og setter pris på deg selv. Du har tanker er negative og denne negativiteten vil ikke bli borte med det første. Du må jobbe hardt med deg selv.

Og tenk rasjonelt (depressive mennesker tenker ikke rasjonelt). Du skriver at du sendte mail til gamle venninner som du kjente for noen år siden. Har det falt deg inn at de kan ha byttet maildresse? Jeg har i løpet av året skiftet mitt 2 ganger.

En ting til: du skrev at ingen jenter vil ha deg. Jøsses, har du da hatt kontakt med alle jentene i Norge og alle har sagt at de ikke vil ha deg? Da er du søren meg mye flinkere enn meg for jeg kjenner bare noen jenter selv.

Det at de ikke tar tid på å svare er selvsagt trist, men er du avhengig av det for å leve?

Du skrev: eneste måten er å ta. Menneskeheten er sjukt. Hør på deg selv mann, dette mener du ikke.Men du sitter der og synes synd på deg selv. Våkn opp og ta ansvar for ditt eget liv. Aksepter at slik er tingene nå, men at det vil bli bedre. Jeg råder deg til å se deg i speilet og si "Jeg elsker meg selv". Gjør det så ofte du kan.

Denne tankegangen går ikke an og det må du skjønne. Og vet du hvorfor jeg er så tøff mot deg nå? Jo, fordi for 8 år siden var jeg i samme situasjonen.Med iherdig jobbing har jeg fått det mye bedre. Og når startet endringen? Det var når jeg tok ansvar for mitt eget liv og ikke lekte offer. For leker du offer så forblir du det for resten av livet. Du vil tenke at det er alle andres feil at du har det slik. Det er det ikke, alt dette er på grunn av dine tanker. Og en tanke kan endres.

Jeg mente ikke å være frekk mot deg, men vil vekke deg og få deg til å innse at ansvaret for ditt liv ligger hos deg selv. Du tiltrekker alt i ditt liv. Loven om årsak-virkning går ut på at det du sender ut får du tilbake. Det er primært tanker dette går ut på og sender du ut mye negativitet så får du masse i retur.

Vær så snill, våkn opp og ta ansvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...