Gå til innhold

bør jeg ta hjernesvulst undersøkelse?


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei! Jeg har et problem som plager meg veldig. Jeg begynner med det psykiske først. Jeg har konsetrasjonsproblemer og som om i min egen verden hele tiden og klarer ikke orientere meg der jeg er. Når jeg først kommer ut døren virker det som om jeg har aldri vært ute og nå er jeg det for første gang. Det har jeg ca 1 år. Jeg fikk det plutselig i vinter i 2006, og merker at det blir verre. Jeg har også angst for fremtiden og er en hypohonder egentlig. Men nå får jeg merkelige symptomer som plager meg mer enn noensinne. I tillegg til at jeg er redd for å dø og redd for å leve kommer det fysiske plager også. Jeg har hatt hovne lymfekjertler og vondt i hode en stund. Nå er hovnelymfekjertler er vekke, men jeg får vondt i øynene og det gjør litt vondt i hode når jeg begever øyner. Kan du vær så snill fortelle meg hva er det for noe? Jeg er redd at jeg har noen alvorlige hjernesykdommer nemlig hjernesvulst. Men har også innbilt meg før at jeg hadde aids (som sagt jeg er hypohonder) , men det hadde jeg heldigvis ikke. Men har hørt at hjernesvulst kan gi symptomer som jeg har nå. Og derfor lurer jeg på om det er nok til å gå å ta en udersøkelse for det er jeg livredd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vondt i hodet kan ha sammenheng med synet. Kanskje på tide med en tur til optiker? Særlig siden du skriver at du også har vondt i øynene. Skjer det i spesielle situasjoner?

Mistenker du hjernesvulst er det eneste fornuftige å oppsøke lege. Jeg synes ikke det du beskriver høres ut som symptomer på hjernesvulst, ut fra min veldig begrensede erfaring. Men det er tydelig at du har problemer av noe slag, kanskje mest psykisk, så du bør jo uansett oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...