Gå til innhold

Kjennetegn på graviditet


little-my

Anbefalte innlegg

Jeg går på p-pillen, og vært flink å ikke glemme den. Har hatt mensen når jeg skulle, og da jeg tok graviditetstest to uker etter sex var den negativ. Likevel har jeg en ubehagelig følelse av å være gravid. Har bestilt meg ny test på nett da jeg bor på et lite sted hvor alle kjenner alle.

Problemet mitt er at jeg får vont når jeg trykker på magen og at jeg innbiller meg at jeg kjenner puls og spark. Ellers er jeg mye trøtt og eier ikke matlyst..

Noen som har noen trøstende råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått mens, da?

Ja, tror det. Var blødning da jeg skulle ha mens hvertfall. De siste dagene har jeg vært kvalm den første tiden etter jeg har våknet.. Ringte til legen, fått time i slutten av uka.. Bestilt test på nettet som skal være her den 1.

Det passer ikke drligere å bli gravid nå. På vei til nytt studie og er midt i flytteprosess sammen med samboeren. Er i et stabilt forhold som har vart i nesten to år, så dersom det er faktum at jeg er gravid, så skal det alltids ordne seg.. Men kunne jo timet litt bedre..

Får man eggløsning når man hopper over sukkerpillene på et brett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puls og spark kjenner du ikke før du er - tja - 14-20 uker på vei... Pulsen til barnet kjenner du vel heller ikke selv når jeg tenker jeg meg om, så du er nok ikke gravid, bare oversensibel. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det. Var blødning da jeg skulle ha mens hvertfall. De siste dagene har jeg vært kvalm den første tiden etter jeg har våknet.. Ringte til legen, fått time i slutten av uka.. Bestilt test på nettet som skal være her den 1.

Det passer ikke drligere å bli gravid nå. På vei til nytt studie og er midt i flytteprosess sammen med samboeren. Er i et stabilt forhold som har vart i nesten to år, så dersom det er faktum at jeg er gravid, så skal det alltids ordne seg.. Men kunne jo timet litt bedre..

Får man eggløsning når man hopper over sukkerpillene på et brett?

''Får man eggløsning når man hopper over sukkerpillene på et brett?''

Nei, de er jo akkurat det du sier - sukkerpiller og har ingen annen funksjon enn å hjelpe deg til å huske å ta en pille hver dag, slik at du automatisk husker å fortsette etter den såkalt "pillefrie" uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det. Var blødning da jeg skulle ha mens hvertfall. De siste dagene har jeg vært kvalm den første tiden etter jeg har våknet.. Ringte til legen, fått time i slutten av uka.. Bestilt test på nettet som skal være her den 1.

Det passer ikke drligere å bli gravid nå. På vei til nytt studie og er midt i flytteprosess sammen med samboeren. Er i et stabilt forhold som har vart i nesten to år, så dersom det er faktum at jeg er gravid, så skal det alltids ordne seg.. Men kunne jo timet litt bedre..

Får man eggløsning når man hopper over sukkerpillene på et brett?

Mange p-pillebrett inneholder ikke sukkerpiller, så det får du ikke eggløsning av. :-) Jeg tviler sterkt på at du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...