Gå til innhold

Betse bank


Gjest bestebank

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bobsey

Skandiabanken, der er det ingen gebyrer, og du får renter på alle pengene.

Hilsen

Hvordan fungerer denne banken? (Nettside, uttak osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer denne banken? (Nettside, uttak osv)

Skandiabanken er vel en ren nettbakn, ergo kan du ikke ta ut kontanter der, kun betale med nettbank og kort.

I tillegg kan du få problemer med å bruke den fra en del offentlige pc'er da den krever at du må nedlaste et sertifikat for å kunne bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Skandiabanken er vel en ren nettbakn, ergo kan du ikke ta ut kontanter der, kun betale med nettbank og kort.

I tillegg kan du få problemer med å bruke den fra en del offentlige pc'er da den krever at du må nedlaste et sertifikat for å kunne bruke den.

nei, får engangspassord via mobilen slik at man kan bruke off. pcèr også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, får engangspassord via mobilen slik at man kan bruke off. pcèr også.

Ok, det må være ganske nytt for det var ikke slik tidligere, derfor kunne ingen i nettet til Trondheim kommune f.eks. bruke Skandiabank på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xbellax

Ok, det må være ganske nytt for det var ikke slik tidligere, derfor kunne ingen i nettet til Trondheim kommune f.eks. bruke Skandiabank på jobben.

jeg har ikke hatt den lenger enn et år så det vet jeg ikke. jeg bruker den ofte når jeg reiser fordi man slipper gebyrer også i andre land. men aldri hatt problemer med å sjekke fra nettcafèer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Skandiabanken er vel en ren nettbakn, ergo kan du ikke ta ut kontanter der, kun betale med nettbank og kort.

I tillegg kan du få problemer med å bruke den fra en del offentlige pc'er da den krever at du må nedlaste et sertifikat for å kunne bruke den.

Du får visakort, og kan ta ut kontanter i alle minibanker og butikker.

Eneste ulempen er at du ikke har en bank du kan gå til rent fysisk.

Har brukt Skandiabanken i mer enn 4 år og er kjempefornøyd.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Hvordan fungerer denne banken? (Nettside, uttak osv)

Fungerer som nettbank, du kan logge deg på og foreta alle banktransaksjoner. Du får et kort med koder som du skal bruke til innlogging, eller du kan få tilsendt kode på mobilen, hvis du er på reise.

Du får et visakort og kan disponere pengene dine via dette kortet. Ta ut kontanter i minibanker og i butikker og betale med dette kortet.

Er veldig fornøyd, og rentene blir godskrevet kontoen hver måned.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Postbanken bruker jeg.

Postbanken er jeg fornøyd med. De har banker overalt, og kommer ofte høyest på lista av de store bankene når det gjelder rentenivå og annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Postbanken bruker jeg.

Fungerer som nettbank, du kan logge deg på og foreta alle banktransaksjoner. Du får et kort med koder som du skal bruke til innlogging, eller du kan få tilsendt kode på mobilen, hvis du er på reise.

Du får et visakort og kan disponere pengene dine via dette kortet. Ta ut kontanter i minibanker og i butikker og betale med dette kortet.

Er veldig fornøyd, og rentene blir godskrevet kontoen hver måned.

Hilsen

Hvordan fungerer en ren nettbank hvis man vil sette inn kontanter på kontoen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Hvordan fungerer en ren nettbank hvis man vil sette inn kontanter på kontoen sin?

Det må du gjøre via en annen bank.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...