Gå til innhold

spontanabort


Gjest aisha-73

Anbefalte innlegg

Gjest aisha-73

hei.. jeg har nå tatt 4 tester,og de viser at jeg er gravid,nå har jeg begynt å få brun utfold,og i dag kom d litt friskt blod. jeg har ikke noen smerter og er ellers like frisk som alltid.. er det fare for at jeg har abortert,eller kommer til å gjøre det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempevanskelig å si.

MAnge opplever små blødninger og menslignende smerter i begynnelsen av ett svangerskap. Men blødninger kan også bety SA. Jeg hadde ingen smerter da jeg opplevde en SA. Jeg vil anbefale at du går til legen for å undersøke det mere, evt forlange en UL. Jeg fikk UL uten noe mas om det.

Grunnen til at du fortsatt tester positivt dersom du har hatt en SA er at mengden hormoner i kroppen ikke forsvinner med en gang. Du kan derfor teste positivt lenge etter en SA.

Skal krysse finger for at det ikke har gått galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...