Gå til innhold

NuvaRing


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Skriver innlegget her jeg, er så lite folk på andre forum.

Jeg har gått på Trionetta i 6 år, men den er jo tatt av markedet, så nå har jeg bare ett brett igjen. Jeg har lest litt om p-ringen og vurderer å bytte til denne.

Noen som har erfaringer?

Ettër jeg begynte med p-piller fikk jeg mye svakere blødninger, vil dette fortsette med ringen?

Om man får mellomblødninger, kan man bruke tampong samtidig?

Er det samme risiko for blodpropp, brystkreft osv som p-piller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke alt jeg kan svare på, men jeg har brukt NuvaRing i 2 mnd nå, og er storfornøyd. Føler meg mye gladere og i balanse enn med de andre merkene jeg har brukt. Jeg har brukt Trionetta, Yasmin og Microgynon.

Mensen begynner litt tidlig (dvs dagen før jeg skal ta ut ringen), men dette går seg kanskje til etterhvert:)

Det står i pakningsvedlegget at man kan bruke tampong hvis man har mellomblødninger. Men man må passe på at man ikke tar med ringen, når man tar ut tampongen:)

Veldig greit å slippe å ta en p pille hver dag:)

Vennlig hilsen,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Hei!

Ikke alt jeg kan svare på, men jeg har brukt NuvaRing i 2 mnd nå, og er storfornøyd. Føler meg mye gladere og i balanse enn med de andre merkene jeg har brukt. Jeg har brukt Trionetta, Yasmin og Microgynon.

Mensen begynner litt tidlig (dvs dagen før jeg skal ta ut ringen), men dette går seg kanskje til etterhvert:)

Det står i pakningsvedlegget at man kan bruke tampong hvis man har mellomblødninger. Men man må passe på at man ikke tar med ringen, når man tar ut tampongen:)

Veldig greit å slippe å ta en p pille hver dag:)

Vennlig hilsen,.

Hm.. det hørtes jo bra ut da.. Og det jeg har fått lest andre steder får meg også til å få lyst til å prøve.

Men er det vanskelig å få satt den riktig på plass?

Også tenker jeg litt på at det må da bli litt griseri når den skal sitte inne i tre uker. Hva når man har samleie og får sæd oppi der? Blir det ikke sittende fast rundt ringen? Æsj, dette ble ekkelt :o)

Men jeg tror jeg skal prøve.

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...