Gå til innhold

Jaddda... Sånn er det..


Gjest Lei av alt sammen

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av alt sammen

Har vært gjennom 6 mage-operasjoner de fire siste årene, har psykisk sykdom og bechtrew, en mann med MS, og en datter med Asperger Syndrom. Så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lei av alt sammen

Ok...

Hva er dette for en måte å svare folk på? Du aner tydeligvis ikke hvor ille det er for mange mennesker å være kronisk syke. OG i tillegg ha nære familiemedlemmer som også er kronisk syke. Og ikke bare har de én sykdom og hanskes med, men flere...

Men sånne som deg, skjønner ikke det. Du sliter kanskje "bare" psykisk? Og har ellers seilt i medvind hele livet... Eller? Når ikke du kan ha respekt for andre som ønsker og har behov for å dele sin smerte med noen, synes jeg du burde finne deg et annet forum.

Jeg har det ille, og jeg kan fritt skrive om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur i dag

Hva er dette for en måte å svare folk på? Du aner tydeligvis ikke hvor ille det er for mange mennesker å være kronisk syke. OG i tillegg ha nære familiemedlemmer som også er kronisk syke. Og ikke bare har de én sykdom og hanskes med, men flere...

Men sånne som deg, skjønner ikke det. Du sliter kanskje "bare" psykisk? Og har ellers seilt i medvind hele livet... Eller? Når ikke du kan ha respekt for andre som ønsker og har behov for å dele sin smerte med noen, synes jeg du burde finne deg et annet forum.

Jeg har det ille, og jeg kan fritt skrive om det!

OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Hva er dette for en måte å svare folk på? Du aner tydeligvis ikke hvor ille det er for mange mennesker å være kronisk syke. OG i tillegg ha nære familiemedlemmer som også er kronisk syke. Og ikke bare har de én sykdom og hanskes med, men flere...

Men sånne som deg, skjønner ikke det. Du sliter kanskje "bare" psykisk? Og har ellers seilt i medvind hele livet... Eller? Når ikke du kan ha respekt for andre som ønsker og har behov for å dele sin smerte med noen, synes jeg du burde finne deg et annet forum.

Jeg har det ille, og jeg kan fritt skrive om det!

Du hadde et innlegg uten spørsmål eller noe spesifikt ønske om tilbakemelding. Jeg kom med et nøytralt svar, det var du som valgte å tolke det i verste mening. Det er ikke mitt problem.

Jeg har nok å hanskes med, både fysisk og psykisk, har kronisk sykdom, og har definitivt ikke seilt i noen motvind hele livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Off!!

Hva er dette for en måte å svare folk på? Du aner tydeligvis ikke hvor ille det er for mange mennesker å være kronisk syke. OG i tillegg ha nære familiemedlemmer som også er kronisk syke. Og ikke bare har de én sykdom og hanskes med, men flere...

Men sånne som deg, skjønner ikke det. Du sliter kanskje "bare" psykisk? Og har ellers seilt i medvind hele livet... Eller? Når ikke du kan ha respekt for andre som ønsker og har behov for å dele sin smerte med noen, synes jeg du burde finne deg et annet forum.

Jeg har det ille, og jeg kan fritt skrive om det!

Intetsigende innlegg = intetsigende svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lei av alt sammen

Du hadde et innlegg uten spørsmål eller noe spesifikt ønske om tilbakemelding. Jeg kom med et nøytralt svar, det var du som valgte å tolke det i verste mening. Det er ikke mitt problem.

Jeg har nok å hanskes med, både fysisk og psykisk, har kronisk sykdom, og har definitivt ikke seilt i noen motvind hele livet...

Du har definitivt ikke seilt i noen MOTVIND gjennom livet nei, tenkte meg det.... ;-)

Det jeg mente med innlegget: "Jadda...Sånn er det.." var et svar/en forklaring til innlegget mitt under som heter "Hvorfor er det sånn? Siden jeg ikke fikk noe svar, forsøkte jeg selv å finne forklaring på hvorfor ting var så vanskelig for meg, og på hvorfor jeg ble så fort sliten. Så her har det vært "Hjelp til selvhjelp", egentlig... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Du har definitivt ikke seilt i noen MOTVIND gjennom livet nei, tenkte meg det.... ;-)

Det jeg mente med innlegget: "Jadda...Sånn er det.." var et svar/en forklaring til innlegget mitt under som heter "Hvorfor er det sånn? Siden jeg ikke fikk noe svar, forsøkte jeg selv å finne forklaring på hvorfor ting var så vanskelig for meg, og på hvorfor jeg ble så fort sliten. Så her har det vært "Hjelp til selvhjelp", egentlig... ;-)

Upsideisi - en liten skriveleif der gitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten løve

Livet er 10% hvordan man har det og 90% hvordan man tar det.Tror du flertallet av verdens befolkningv har det så mye lettere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...