Gå til innhold

Hva er vitsen?


Gjest Lei av alt sammen

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av alt sammen

Folk er egoistiske og dumme i hodet!

Hva er vitsen med seksuelle drifter som gjør at vi vil gifte oss og få barn? Det virker jo bare som om det er ytterst få ekteskap som kan regnes som "lykkelige", og barna blir nesten alltid skadelidende ved skilsmisser. Hva er vitsen? Folk er jo så psyke i seg selv i dag, at ting er dømt til å mislykkes uansett.

Hva er vitsen med søsken? De bare krangler og konkurrerer hele tiden, og en eller flere i søskenflokken får alvorlige psykiske mén av det seinere.

Nei folkens, kastrer/steriliser dere før barn blir til! Kanskje burde det bli sånn at man skulle tvangssteriliseres før man nådde puberteten?

La menneskeheten dø ut, det er bare kaos, sykdom, nød og elendighet uansett!

– Lei av alt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lei av alt sammen, men som har det bedre nå igjen...

DU burde i allefall ikke fått barn noen gang.

Hei Patetiske menneske! (Regner jo med at det er det du kaller deg selv, siden du skrev det som din signatur..) ;-)

Jeg regnet egentlig med at svært få ville se på innlegget mitt som det det er ment som: Nemlig som en litt ironisk utblåsning fra en frustrert frue... som egentlig er ganske snill av seg... men som har det litt tøft akkurat nå. Selvfølgelig mente jeg ikke det jeg skrev, det var bare noen depressive tanker som jeg hadde, og som jeg ville "ha ut"... He he, det var litt morsomt også, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Og nei, mente at DU er patetisk

Hei Patetiske menneske! (Regner jo med at det er det du kaller deg selv, siden du skrev det som din signatur..) ;-)

Jeg regnet egentlig med at svært få ville se på innlegget mitt som det det er ment som: Nemlig som en litt ironisk utblåsning fra en frustrert frue... som egentlig er ganske snill av seg... men som har det litt tøft akkurat nå. Selvfølgelig mente jeg ikke det jeg skrev, det var bare noen depressive tanker som jeg hadde, og som jeg ville "ha ut"... He he, det var litt morsomt også, da!

Greit nok, men du skrev jo det samme innlegget som svar til en som fortvilet prøver å hanskes med vankelige foreldre.

Nesten gang foreslår jeg at du skriver ned det du måtte ha på hjertet i Word e.l, istedetfor å spre eder og galle på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei av alt sammen

Greit nok, men du skrev jo det samme innlegget som svar til en som fortvilet prøver å hanskes med vankelige foreldre.

Nesten gang foreslår jeg at du skriver ned det du måtte ha på hjertet i Word e.l, istedetfor å spre eder og galle på nettet.

Nesten gang foreslår jeg at du skriver ned det du måtte ha på hjertet i Word e.l, istedetfor å spre eder og galle på nettet.

Så DU har liksom ikke spredd edder og galle her på nettet???

Og ja, jeg SKJØNTE faktisk at det var meg du mente var et patetisk menneske.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...