Gå til innhold

Føler meg boikottet


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg boikottet av alle her på dol. Ingen fornuftig grunn til det, får jo svar og greier når jeg spør om noe. Føler meg likevel boikottet, eller tro alle helst vil at jeg aldri skal vise meg igjen her. Skjønner ikke hvorfor. Har jo ikke fått negative kommentarer heller. Hvorfor føles det sånn da? Og hvordan blir jeg kvitt det? Det trekker meg nedover i depresjonen. Virker som alt gjør det for tiden. Selv om jeg visstnok har det mye bedre enn jeg hadde det før. Skulle bare ønske jeg også oppdaget at jeg har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Meg det er noe galt med

Hei! Føler det faktisk sånn selv. Men forskjellen er at med meg så er det sant. For uansett hva jeg skriver og uansett hvilken signatur jeg bruker, er det ingen som kommer med positive tilbakemeldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym34546

Jeg syns du kommer med kjempe bra og interessante innspill. Dumt du føler deg boikottet. Fra min side er det iallefall INGEN grunn til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille pernille

føler det også på samme måte. Det er en fast gjeng som skriver sammen. Det er folk som har vært her lenge. Det er sikkert mange som føler seg utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan svare deg. Men jeg synes ikke du har noen grunn til å føle dette.. skjønner du ikke har det lett for tiden. Kan det være depresjonen som gjør dette mot deg? Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har iallefall satt stor pris på deg og dine svar, både til meg og andre. Du virker veldig fornuftig og klok, og jeg har iallefall hatt god nytte av dine svar.

Er glad du fortsatt er her. Stå på, orio. Klem om du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Det er depresjon som gjør at du føler slik Orio. Egentlig er det ganske modig og vettugt å gjøre det du gjør nå, du får dermed avkreftet at det skulle være en boikott på gang (og tro meg jeg ville vært dønn ærlig om så var tilfelle). Well done, modig å konfrontere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at du føler det sånn. Men så bra at du har en fornuft som "sensurerer" følelsene. Jeg tror det er begynnelsen til å bli kvitt slike følelser.

Når man kjenner det på den måten skyldes det ofte en kombinasjon av at man er sliten, nedstemt og vanetenkning/-føling. Man lar tidligere erfaringer/opplevelser/følelser være normgivende for hva man føler i dag. Man tolker dagens erfaringer inn i en foreldet setting og får dermed et følelsesmessig vrengebilde.

Det er kanskje ikke bare her på DOL du får slike følelser?

Følelsene er virkelig nok, men de representerer ikke virkeligheten. Om du fortsetter slik du gjør nå. Å påminne deg selv om fakta og å iblant be om tilbakemeldinger når du blir svært usikker, vil du etter hvert klare å oppdra følelsene til å reagre mer adekvat.

Det er viktig å ikke hengi seg til irasjonelle følelser, men å heller forsøke å gi dem lite oppmerksomhet.

F.esk:

Når du _føler_ deg boikottet her på dol kan du dra deg selv lengre ned med å gi følelsen medhold ved å _tenke_ "Ja, alle boikotter meg. Ingen liker meg."

Eller du kan være streng med deg selv og si at jo du føler deg boikottet, men fakta er at du får svar og vettuge svar og det vil du holde som et fakta samme hvor mye følelsene lyver.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...