Gå til innhold

kropping


Gjest en bekymret datter

Anbefalte innlegg

Gjest en bekymret datter

hei! jeg har en mor som sliter med angst og dårlige nerver. hun har de siste årene kroppet seg mye i ansiktet me pinsett og laget mange sår og arr. da jeg kom hjem i kveld kom hun og viste meg et stort sår på magen midt på keisersnittarret sitt som hun hadde kroppet,da rant begert over for meg og jeg forsto hvor ille det egentlig er. hun har gått til psykolog tidligere men sluttet fordi hun mente at det ikke hadde noen effekt men jeg tror at hun ikke ville at det skulle hjelpe heller.hennes IDIOTISKE fastlege sa bare til henne at det var vanlig,noen kroppet seg og noen rev av seg håret og skrev bare ut enda mer beroligende medisin til henne.hun bestiller dyre hudprodukt til tusener av kroner for at det skal hjelpe henne,men for at det skal hjelpe må hun først slutte å kroppe seg,det verken forstår eller vil hun forstå. jeg vil hjelpe henne å søke hjelp,for hun trenger det virkelig,men hun er ikke interesert.jeg prøver å være forståelsesfull og snakke med henne om problemet,mens min far og mine søsken hele tiden påpeker det og kritserer henne.jeg forstår at det ikke bare er å legge fra seg pinsetten og slutte,har du et godt råd for hvordan jeg går frem? mvh en meget bekymret datter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...