Gå til innhold

Livmora...


Gjest supermoma

Anbefalte innlegg

Gjest supermoma

Jeg er i 8. uke nå, har prøvd å kjenne med en finger siste tia på livmora, i starten virka den litt åpen, men så var det som om den lukte seg mer og mer, og nå er livmora så langt oppe at jeg ikke når tak i den... Er dette vanlig ved graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minniepus

jepp, den skal være langt oppi og lukket for å beskytte fosteret best mulig, lykke til videre i svangerskapet, nærmer meg 7 uker jeg.min sitte rlangt oppi og har gjort det en god stund, men jeg kjenner ikke på den nå lenger, skal visst ikke drive å tukle på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du skal ikke drive og tafse på den nå som du har blitt gravid!

(Har prøvd å kjenne etter sjøl, men kan ikke finne den... er snart 40 uker på vei, og den forsvant opp tidlig i svangerskapet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supermoma

Ja, men du skal ikke drive og tafse på den nå som du har blitt gravid!

(Har prøvd å kjenne etter sjøl, men kan ikke finne den... er snart 40 uker på vei, og den forsvant opp tidlig i svangerskapet.)

Så det er et godt tegn da når "livmora forsvinner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...