Gjest supermoma 0 0 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er i 8. uke nå, har prøvd å kjenne med en finger siste tia på livmora, i starten virka den litt åpen, men så var det som om den lukte seg mer og mer, og nå er livmora så langt oppe at jeg ikke når tak i den... Er dette vanlig ved graviditet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minniepus 0 0 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 jepp, den skal være langt oppi og lukket for å beskytte fosteret best mulig, lykke til videre i svangerskapet, nærmer meg 7 uker jeg.min sitte rlangt oppi og har gjort det en god stund, men jeg kjenner ikke på den nå lenger, skal visst ikke drive å tukle på den... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor 15 790 0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, men du skal ikke drive og tafse på den nå som du har blitt gravid! (Har prøvd å kjenne etter sjøl, men kan ikke finne den... er snart 40 uker på vei, og den forsvant opp tidlig i svangerskapet.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supermoma 0 0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, men du skal ikke drive og tafse på den nå som du har blitt gravid! (Har prøvd å kjenne etter sjøl, men kan ikke finne den... er snart 40 uker på vei, og den forsvant opp tidlig i svangerskapet.) Så det er et godt tegn da når "livmora forsvinner"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor 15 790 0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så det er et godt tegn da når "livmora forsvinner"? Det skjer før eller siden med alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.