Gå til innhold

Gifting hos byfogd


Gjest anne81

Anbefalte innlegg

Gjest anne81

har hørt at de fleste kun er åpent i hverdager, men pga jeg har slekt langt vekke, passer det best for meg på en helg. Er det vanlig å gifte seg hos byfogden f.eks. en fredag, og holde selskapet lørdagen? Og om en har leid brudekjolen, er det vanlig å få leie den til over helga? Hvor mye pleier det å koste å leie en kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

''Er det vanlig å gifte seg hos byfogden f.eks. en fredag, og holde selskapet lørdagen?''

Det vet jeg ikke, men det var sånn vi gjorde det for 19 år sida. Vi hadde forskjellig antrekk de to dagene, jeg hadde en enkel drakt den dagen vi gifta oss og brudekjole den dagen vi hadde festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jancka1365381087

''Er det vanlig å gifte seg hos byfogden f.eks. en fredag, og holde selskapet lørdagen?''

Det vet jeg ikke, men det var sånn vi gjorde det for 19 år sida. Vi hadde forskjellig antrekk de to dagene, jeg hadde en enkel drakt den dagen vi gifta oss og brudekjole den dagen vi hadde festen.

Søstra mi gifta seg hos byfogden i april. Viet seg på en fredag, og tilstedet under vielsen var kun foreldre og forlovere.Hadde selskapet samme dag, men det gjør du jo som du ønsker selv.

Jeg var forlover i fjor, bruden betalte 5300 for en enkel, flott kjole. Jeg henta den fredag ettermiddag og leverte den mandag utpå dagen. Så har du lyst på samme kjole to dager på rad går sikkert det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...