Gå til innhold

For noen duster!


Gjest Lei av alt sammen

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av alt sammen

Min mening er at storparten av alle på forumet her er noen ordentlige idioter, nolduser, arrogante, selvopptatte duster!

Er innom her bare av og til, men nå er det nok for meg. Gidder ikke å streve for å bli akseptert av noen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lei av alt sammen

Og heldigvis har jeg venner i RL. DET er tross alt det beste! Men mange idioter her inne har bare DOL og andre nettsteder som sin nærmeste kontakt med omverdenen. Lar det til og med gå ut over ungene sine, fordi de er "avhengig" av å henge rundt her... Snakk om idioter og nollduser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Cyphre

Og heldigvis har jeg venner i RL. DET er tross alt det beste! Men mange idioter her inne har bare DOL og andre nettsteder som sin nærmeste kontakt med omverdenen. Lar det til og med gå ut over ungene sine, fordi de er "avhengig" av å henge rundt her... Snakk om idioter og nollduser!

Stått opp med feil ben i dag, har vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Og du har opphøyet deg til et intelligent vesen? Hmmm, tror nok jeg skal klare å konkurrere med deg der, gitt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BipolarII...jeg visst

Hvorfor er det så viktig for deg å bli akseptert av de du omtaler som duster da?

Virker som du har et hatsk forhold til alle her. Behovet du har for å rakke ned på andre, er merkelig. Spør deg selv hvorfor du gjør dette. Å møte andre med så stor grad av nedlatende holdninger, må vel dreier det seg mye om svikt i egen selvtillit og manglende selvinnsikt. Det er bare slik du kan få vektskåla til å bli i midten ved å opphøye deg selv og devaluere de øvrige.

Si meg, er du også paranoid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BipolarII...jeg visst

Og heldigvis har jeg venner i RL. DET er tross alt det beste! Men mange idioter her inne har bare DOL og andre nettsteder som sin nærmeste kontakt med omverdenen. Lar det til og med gå ut over ungene sine, fordi de er "avhengig" av å henge rundt her... Snakk om idioter og nollduser!

Hvorfor bruker du tid her?

Du er veldig båssetende. Verden er ikke et enten_eller, bare sort eller bare hvit. Hva vet du vel om bakgrunnen til alle de menneskene som av ulike grunner besøker dette nettstedet. Det er helt sikkert alle typer mennesker slik som ellers ute i denne verden. Det går ikke an å generalisere å si at alle er sånn er sånn. Tror du virkelig ikke at flere her inne kan leve et rikt sosialt liv?

Du ønskes velkommen til å se verden i flere fargetoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bzzzzzz

Adjø. Du vil ikke bli savnet.

Hihihihihihihihihihihihi, nå fikk jeg meg en god latter... Herlig kommentar! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei av alt sammen

Hvorfor er det så viktig for deg å bli akseptert av de du omtaler som duster da?

Virker som du har et hatsk forhold til alle her. Behovet du har for å rakke ned på andre, er merkelig. Spør deg selv hvorfor du gjør dette. Å møte andre med så stor grad av nedlatende holdninger, må vel dreier det seg mye om svikt i egen selvtillit og manglende selvinnsikt. Det er bare slik du kan få vektskåla til å bli i midten ved å opphøye deg selv og devaluere de øvrige.

Si meg, er du også paranoid?

Jeg har ikke vært her på en stund, kommer så innom i går og skriver noen innlegg. Får ikke svar, bare hån og likegyldighet. Jeg skriver et innlegg som er svært på kanten, ja, men jeg sier lenger ned i tråden at jeg selvfølgelig ikke mente det, at det kun var depressive tanker om verden som kom ut. Får kjeft for det, og blir lagt for hat av alle her inne. Da hater jeg tilbake. Så enkelt er det.

Og INGEN av dere kan dømme meg på bakgrunn av noen få innlegg jeg skrev i går og i dag. På samme måte som jeg ikke kan dømme dere (selvsagt). For alt dere vet, kan jeg være deres kjære tante, bestemor, nabo, lege, whatever... Dere kjenner meg ikke, akkurat som jeg heller ikke kjenner dere. Vi er svært sammensatte mennesker, og jeg er sikker på at mange av oss ville ha kommet godt overens i RL. Kommunikasjon via datamaskin er utrolig vanskelig. Man får ikke med seg toneleie, blikk eller kroppsspråk for øvrig, og da blir man lett misoppfattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Det var synd at du føler det slik...

Jeg er ikke enig,har fått mye hjelp her jeg til å se ting fra andre perspektiv : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BipolarII...jeg visst

Jeg har ikke vært her på en stund, kommer så innom i går og skriver noen innlegg. Får ikke svar, bare hån og likegyldighet. Jeg skriver et innlegg som er svært på kanten, ja, men jeg sier lenger ned i tråden at jeg selvfølgelig ikke mente det, at det kun var depressive tanker om verden som kom ut. Får kjeft for det, og blir lagt for hat av alle her inne. Da hater jeg tilbake. Så enkelt er det.

Og INGEN av dere kan dømme meg på bakgrunn av noen få innlegg jeg skrev i går og i dag. På samme måte som jeg ikke kan dømme dere (selvsagt). For alt dere vet, kan jeg være deres kjære tante, bestemor, nabo, lege, whatever... Dere kjenner meg ikke, akkurat som jeg heller ikke kjenner dere. Vi er svært sammensatte mennesker, og jeg er sikker på at mange av oss ville ha kommet godt overens i RL. Kommunikasjon via datamaskin er utrolig vanskelig. Man får ikke med seg toneleie, blikk eller kroppsspråk for øvrig, og da blir man lett misoppfattet.

"Får ikke svar, bare hån og likegyldighet."

Det at du ikke fikk svar på innlegg skrevet i går, kan være fordi det er sommer og flere som normalt ville svart er på ferie. Eller rett og slett at folk her ikke synes de hadde kompetanse til å svare, men håpet NHD kunne. Det er heller ikke alle innlegg som får svar, noen rett og slett drukner i alle de andre. Tipper det er flere her som titter kjapt innom og ser på overskrifter etc. om de skal lese eller ikke. Skal man lese alt, ville man jo ikke fått tid til annet.

Har ikke lest tråden du viser til. Men alle har ikke lagt deg for hat. Jeg hater deg i alle fall ikke. Det er forskjell på å hate og på å si ifra om noe man mener.

"Og INGEN av dere kan dømme meg på bakgrunn av noen få innlegg jeg skrev i går og i dag. På samme måte som jeg ikke kan dømme dere (selvsagt)."

Nettopp. Derfor ble det ikke så konstruktivt når du skrev "For noen duster dere er"innlegget ditt.

Men du har rett i at det sikkert for flere er vanskelig å ordlegge seg i en onlinedebatt. Da kan det hjelpe på å gjøre som en bør ellers i den virkelige verden: møte folk med tiltro og tro de vil ens beste, inntil eventuelt det motsatte skulle bli bevist (noe det sjelden gjør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei av alt sammen

"Får ikke svar, bare hån og likegyldighet."

Det at du ikke fikk svar på innlegg skrevet i går, kan være fordi det er sommer og flere som normalt ville svart er på ferie. Eller rett og slett at folk her ikke synes de hadde kompetanse til å svare, men håpet NHD kunne. Det er heller ikke alle innlegg som får svar, noen rett og slett drukner i alle de andre. Tipper det er flere her som titter kjapt innom og ser på overskrifter etc. om de skal lese eller ikke. Skal man lese alt, ville man jo ikke fått tid til annet.

Har ikke lest tråden du viser til. Men alle har ikke lagt deg for hat. Jeg hater deg i alle fall ikke. Det er forskjell på å hate og på å si ifra om noe man mener.

"Og INGEN av dere kan dømme meg på bakgrunn av noen få innlegg jeg skrev i går og i dag. På samme måte som jeg ikke kan dømme dere (selvsagt)."

Nettopp. Derfor ble det ikke så konstruktivt når du skrev "For noen duster dere er"innlegget ditt.

Men du har rett i at det sikkert for flere er vanskelig å ordlegge seg i en onlinedebatt. Da kan det hjelpe på å gjøre som en bør ellers i den virkelige verden: møte folk med tiltro og tro de vil ens beste, inntil eventuelt det motsatte skulle bli bevist (noe det sjelden gjør)

Takk for at du tar deg tid til å svare! Du er den eneste jeg synes har vært konstruktiv ovenfor meg. Takk skal du ha! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er vel ikke inne her for å bli akseptert vel. Skal jo bare dele litt tanker. Det får du lete etter andre steder. Venner får du ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jævla fjott du er

Jeg har ikke vært her på en stund, kommer så innom i går og skriver noen innlegg. Får ikke svar, bare hån og likegyldighet. Jeg skriver et innlegg som er svært på kanten, ja, men jeg sier lenger ned i tråden at jeg selvfølgelig ikke mente det, at det kun var depressive tanker om verden som kom ut. Får kjeft for det, og blir lagt for hat av alle her inne. Da hater jeg tilbake. Så enkelt er det.

Og INGEN av dere kan dømme meg på bakgrunn av noen få innlegg jeg skrev i går og i dag. På samme måte som jeg ikke kan dømme dere (selvsagt). For alt dere vet, kan jeg være deres kjære tante, bestemor, nabo, lege, whatever... Dere kjenner meg ikke, akkurat som jeg heller ikke kjenner dere. Vi er svært sammensatte mennesker, og jeg er sikker på at mange av oss ville ha kommet godt overens i RL. Kommunikasjon via datamaskin er utrolig vanskelig. Man får ikke med seg toneleie, blikk eller kroppsspråk for øvrig, og da blir man lett misoppfattet.

''Og INGEN av dere kan dømme meg på bakgrunn av noen få innlegg jeg skrev i går og i dag. På samme måte som jeg ikke kan dømme dere (selvsagt)''

Neida, vi er jo bare idioter og amøber? Herregud, gå og lek på motorveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goblianne

Har lest noe av det du har skrevet. Du høres ut som en hissigpropp og som en som liker å sette ting på spissen. Det er egentlig forfriskende, og det blir diskusjon av det.

Syns derfor det er synd hvis du forsvinner fra forumet!

Du har iallfall fått mange spenstige svar på dette innlegget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Voff-voff

''Og INGEN av dere kan dømme meg på bakgrunn av noen få innlegg jeg skrev i går og i dag. På samme måte som jeg ikke kan dømme dere (selvsagt)''

Neida, vi er jo bare idioter og amøber? Herregud, gå og lek på motorveien.

Jeg synes det er ganske alvorlig at du oppmuntrer mennesker til å begå selvmord.

DU er jo nødt til å være en jævla fjott, som kan si noe sånt!

Skam deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...