Gå til innhold

Stikkninger og smerter..


Gjest Nessie

Anbefalte innlegg

Gjest Nessie

Egentlig bør jeg vel komme meg til legen, mannfolket mitt sender meg avgårde med tvang om jeg ikke gjør noe innen ei uke som han sa :D

Men til saken.

Jeg hadde en MA og utskrapning i april, etter dette har jeg hatt mye vondt i magen. Kjenner ut som eggløsningsmerter. Til tider så stikker det noe sinnsykt.

Jeg hadde samme problem rett etter utskrapningen. Da ble jeg sendt opp til 2forskjellige spesialister, tok UL og de fant ingenting. Alt var ok. Var vel i slutten av mai jeg gjorde dette. De sa forresten at det var normalt å ha det slik rett etter en utskrapning.

I ettertid har jeg altså hatt mye vondt, men mensen som pleier å vær et _sant_helvete er ikke vondt lengre. Ikke slik det var hvertfall, ikkeno IBUX :)

Ikke er jeg gravid, for jeg har testa meg X antall ganger etter MAèn, vil virkelig bli gravid igjen. Kan dette ha psykiske årsaker? Er det mulig? Vet jo at jeg har vondt, trykker jeg på nederste del av magen så stikker det..

Nei, vet ikke jeg, komme ingen vei her- bare skriver og skriver :o

Men ville dere oppsøkt lege- eller er det normalt å ha stikkninger i så lang tid etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...