Gå til innhold

Anbefale utested i Oslo?


Gjest Linnea79

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea79

Er ei litt rocka jente på 27 år som er veldig glad i by-livet. Nå flytter jeg snart til Oslo for å studere og lurer på hvilke utesteder som kan anbefales. Har hørt litt om Mono. Er det for alle eller helst bare musikere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stratos, Südöst, dattra til Hagen, Onkel Donald, Åpen Bar, Blå. Hva slags musikk liker du forresten?

Er det musikk på Südosten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Er det musikk på Südosten?

Ja, de har musikk der. Men det er ikke akkurat så bra å danse der. Har dog selvfølgelig gjort det og, i fylla ;-)

Det er ikke en plass for meg, for høy snobbefaktor.

Tror det er diskotek ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

Stratos, Südöst, dattra til Hagen, Onkel Donald, Åpen Bar, Blå. Hva slags musikk liker du forresten?

Takk for tips. Liker god gammel klassisk rock`n roll:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har musikk der. Men det er ikke akkurat så bra å danse der. Har dog selvfølgelig gjort det og, i fylla ;-)

Det er ikke en plass for meg, for høy snobbefaktor.

Tror det er diskotek ved siden av.

Hvis det er høy snobbefaktor så passer det ikke for meg heller.

Jeg har vært der om dagen og selv om jeg ikke kommer fram til serveringa pga trapper så er de ikke villig til å hjelpe.

Men jeg skal egentlig på en snobbete date snart, kanskje vi kunne gått dit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Signert

Takk for tips. Liker god gammel klassisk rock`n roll:-)

Det er et sted som heter rockekjellern. Har vært der et par ganger. Ikke min stil, men absolutt rock n roll. Det er en del barer rundt karl johan som spiller litt eldre musikk... Husker ikke hva de heter, pleier bare å stikke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signert

Det er et sted som heter rockekjellern. Har vært der et par ganger. Ikke min stil, men absolutt rock n roll. Det er en del barer rundt karl johan som spiller litt eldre musikk... Husker ikke hva de heter, pleier bare å stikke innom.

... og med eldre mente jeg rock n roll;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Hvis det er høy snobbefaktor så passer det ikke for meg heller.

Jeg har vært der om dagen og selv om jeg ikke kommer fram til serveringa pga trapper så er de ikke villig til å hjelpe.

Men jeg skal egentlig på en snobbete date snart, kanskje vi kunne gått dit da.

En snobbete date????

Hørtes litt slitsomt ut spør du meg.

Det er sikkert fint å gå der da, og det er jo veldig fint å sitte ute der, da kommer du vel inn?

Synes det er en sånn "wanna be" snobb, men "får det ikke helt til" plass jeg... :-)

En nydelig date plass er jo clodion da...på frogner. *Mimre*

Men den er jo ikke med så høy snobbefaktor, og det er trapper for å komme seg inn der. Det er jo veldig hyggelig på den bakerste restauranten i Frognerparken også.

Du er vel mer kjennt her enn meg tenker jeg ;-)

Lykke til med daten da! Hørtes spennende, men litt slitsomt ut med snobberier, det blir litt kunstig for min del. Selv om det er en fortryllende herlig og enkel verden på mange måter *mimre mer*. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snobbete date????

Hørtes litt slitsomt ut spør du meg.

Det er sikkert fint å gå der da, og det er jo veldig fint å sitte ute der, da kommer du vel inn?

Synes det er en sånn "wanna be" snobb, men "får det ikke helt til" plass jeg... :-)

En nydelig date plass er jo clodion da...på frogner. *Mimre*

Men den er jo ikke med så høy snobbefaktor, og det er trapper for å komme seg inn der. Det er jo veldig hyggelig på den bakerste restauranten i Frognerparken også.

Du er vel mer kjennt her enn meg tenker jeg ;-)

Lykke til med daten da! Hørtes spennende, men litt slitsomt ut med snobberier, det blir litt kunstig for min del. Selv om det er en fortryllende herlig og enkel verden på mange måter *mimre mer*. :-)

Han er ikke snobbete faktisk, bare hyggelig og er oppvokst i samme bydel som meg.

Har bare en snobbete jobb :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Han er ikke snobbete faktisk, bare hyggelig og er oppvokst i samme bydel som meg.

Har bare en snobbete jobb :o)

Sånn ja.

Det hørtes ut som om du kan ha skutt gullfuglen da! ;-)

Håper du får en riktig hyggelig date, på en flott plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ja.

Det hørtes ut som om du kan ha skutt gullfuglen da! ;-)

Håper du får en riktig hyggelig date, på en flott plass!

Jeg kjenner ham så godt at jeg vet at det blir en hyggelig date. Problemet er bare at jeg har ikke noe sommerfugler i magen :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Jeg kjenner ham så godt at jeg vet at det blir en hyggelig date. Problemet er bare at jeg har ikke noe sommerfugler i magen :o(

Det er kjipt da, siden han høres ut som et godt "valg"... Men dere får det ihvertfall hyggelig da, mer som venner vel...Man vet jo aldri...med rett stemning og litt rødvin. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...