Gå til innhold

For noen priser på ting&tang?!

Lillemus
 Del

Anbefalte innlegg

Lillemus

Jeg abonnerer på bladet Bo Bedre og skulle lese litt i det på sengekanten i går og fikk nok en gang bakoversveis over prisene på mye av det de viser i bladet. Bare se her:

Fliser til 3880,- pr. m2

Hengelampe til kr. 10.000,-

Sofa (toseter) til kr. 76.880,-

Stumtjener til kr. 5260,-

Gulvløper i plast til kr. 2420,-

Kleshenger til kr. 559,-

Postkasse til kr. 3760,-

Dette kan da umulig være noe vanlige folk med vanlige lønninger kjøper?! Prisene er jo helt hinsides!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus

En toseters sofa i den prisklassen er perfekt til meg med alle ungene...

;-)

*Fnis* Om alle skal ha sin plass i tv-kroken blir det en kostbar tv-krok... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofline

*Fnis* Om alle skal ha sin plass i tv-kroken blir det en kostbar tv-krok... ;o)

Det er da helt normalt med sofaer til den prisen. Småbarnsfamilier er nok målgruppen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liede

Hehe. Det får'n si! Det er vel "Bedre" å "Bo" med dyre ting i huset, da. "Bo Billig"-katalogen gir jo IKEA allerede ut. :-)

Lurer på hvordan den kleshengeren ser ut. Jeg synes det var dyrt med de til 85 kr stykket som min far ønsket seg til entreen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Her ser det ut til å være trykkfeil vel? En null for mye?

Niks. Ingen trykkfeildjevel her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1185992630' post='3650279]

Et sånt blad hadde jeg ikke abonnert på. Syke priser - hånete for vanlige lønnsmottakere.

Ja, jeg skal si det opp når denne runden går ut på abonnementet. Stort sett er ikke interiørene og husene de viser min stil heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pekkaline

Niks. Ingen trykkfeildjevel her.

Sier du det altså.... Jøssunavn! Jaja, om noen vil bruke så mye penger unødvendig, så værsågod. Man kan jo møbelere en hel stue for den sofaprisen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....AV

Helt enig. Det er grunnen til at jeg nesten har sluttet å kjøpe bådet det bladet og Bonytt. Jeg får jo så og si nesten ingen tips som jeg kan bruke, det meste er jo langt over det nivået jeg ønsker å ligge på for slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flosshatt

det nye interiørbladet "rom 1-2-3" er annerledes. Der har de billige løsninger som er like fine som løsningene i bonytt. synes jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

det nye interiørbladet "rom 1-2-3" er annerledes. Der har de billige løsninger som er like fine som løsningene i bonytt. synes jeg da:)

Jeg abonnerer også på "Lev landlig" og jeg eeeeelsker bladet! Nikoser meg med hvert nye nummer som kommer i postkassen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...