Gå til innhold

Batteri sugd opp gjennom anal..kommer ikke ut


shangai87

Anbefalte innlegg

dette høres veldig dumt ut..men her er greia:

vi prøvde oss på et dumt jackass stunt (et veldig dumt veddemål kan du si) som gikk ut på å stikke et batteri opp i analen (batteri av typen AA). problemet er at batteriet ble "sugd" inn, og har enda ikke kommet ut (rundt 4-5 timer siden).. greia jeg lurer på er om den vil komme ut etterhvert eller om jeg blir nødt til å få hjelp av lege?.. jeg kan gå på do osv uten problemer, med det virker som den fortsatt er der..

og ja..jeg er klar over hvor dumt dette er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok gå til lege...

jeg har snakket med lege på telefon om det, og jeg skulle visst avvente litt å se om det kommer ut (som det mest sannsynlig gjorde visstnok). er fortsatt 90% sikker på at det er der, men hvis det ikke kommer ut, hva skjer da? hvordan skal legene evt hjelpe med å få det ut?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har snakket med lege på telefon om det, og jeg skulle visst avvente litt å se om det kommer ut (som det mest sannsynlig gjorde visstnok). er fortsatt 90% sikker på at det er der, men hvis det ikke kommer ut, hva skjer da? hvordan skal legene evt hjelpe med å få det ut?..

De tar vel først en ultralyd for å sjekke om det er der inne tenker jeg. Er det det så vil de nok vurdere hva som er den enkleste måten å få det ut på... Klyster? Operasjon? Hvis det ligger så lenge at det tæres i stykker så er det vel ikke helt bra med batterisyra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar vel først en ultralyd for å sjekke om det er der inne tenker jeg. Er det det så vil de nok vurdere hva som er den enkleste måten å få det ut på... Klyster? Operasjon? Hvis det ligger så lenge at det tæres i stykker så er det vel ikke helt bra med batterisyra...

det ordnet seg..no more stupid jackass stunts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ordnet seg..no more stupid jackass stunts

Takk, etter en lang tung dag, og etter å ha betalt regninger for 10'000kr trengte jeg den latteren :D

Godt det ordna seg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har snakket med lege på telefon om det, og jeg skulle visst avvente litt å se om det kommer ut (som det mest sannsynlig gjorde visstnok). er fortsatt 90% sikker på at det er der, men hvis det ikke kommer ut, hva skjer da? hvordan skal legene evt hjelpe med å få det ut?..

De har vel noe de kan åpne opp med for å få tilgang, eller noen piller du kan få så det blir støtt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...