Gå til innhold

kroniske nakkesmerter og stiv nakke

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt

Jeg har i 14 mnd hatt stiv og smertefull nakke. Mye hodepine har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Fysioterapi har hjulpet meg mye, bl.a redusert smertene en god del. Men har fortsatt stivhetsfølelsen, og kjenner at det føles hardt og vondt i nakken. Både mellom skulderbladene og lengre oppe i nakken. Har nå begynt hos kiropraktor. Han fant bl.a. låsninger i nakken. Har noen spørsmål ang. dette:

- er det noen sjanse for at låsningene kan løse seg opp på egenhånd? Kan jeg bli bra uten kiropraktorbehandling?

- Bør jeg be om røntgenundersøkelse? Har ikke vært til røngten for nakken.

- Jeg blir veldig fort sliten av å sitte uten å støtte hodet. Kommer det av låsninger i nakken, eller kan det være at jeg har svak muskulatur?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28202-kroniske-nakkesmerter-og-stiv-nakke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...