Gå til innhold

Litt selvskryt :-)


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Er så fornøyd med dagen! Selv om det har vært overskyet og litt kaldt, så ble det ikke regn :-)

Passet min lille niese på snart to år i dag, og det gikk kjempefint. Var ute med mine tre + henne og lekte på lekeplassen, plukket bringebær, raket vekk gresstuster på lekeplassen og passet tre nabobarn også en time eller to om formiddagen.

Fikk klippet gresset, vasket tøy og hengt det opp og brettet det, fikk strøket de nye gardinene PLUSS vasket nesten alle vinduene ute og inne :)

Laget middag til 7 og tatt et par jobbtelefoner også :-)

Og huset er ikke prikkfritt, men ganske på stell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Skal si du er heldig, jeg har det du har gjort på min liste for i morgen :) Om jeg har like mye energi som du tydeligvis har, gjenstår å se :) Filleren som plenen gror for tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Skal si du er heldig, jeg har det du har gjort på min liste for i morgen :) Om jeg har like mye energi som du tydeligvis har, gjenstår å se :) Filleren som plenen gror for tida!

Koselig å se deg her igjen! Vært på campingtur igjen?

Ja, plenen gror, men du verden så fin den er i år! Vanligvis på denne tiden er den ganske då skranten. Da vi kom tilbake fra ferien, var den tykk og mørkegrønn (hadde gjødslet like før vi dro, og klippet den dagen vi dro).

Jeg fikk DEN drømmedagen i går på Hamresanden, sammen med ungene + min søster og hennes lille jente :-) I morgen skal jeg bevilge meg en bytur uten barn, mens svigermor passer englene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg her igjen! Vært på campingtur igjen?

Ja, plenen gror, men du verden så fin den er i år! Vanligvis på denne tiden er den ganske då skranten. Da vi kom tilbake fra ferien, var den tykk og mørkegrønn (hadde gjødslet like før vi dro, og klippet den dagen vi dro).

Jeg fikk DEN drømmedagen i går på Hamresanden, sammen med ungene + min søster og hennes lille jente :-) I morgen skal jeg bevilge meg en bytur uten barn, mens svigermor passer englene!

Takk for det :) Godt å innom her igjen også ;)

Ja vi dro bort i vogna igjen på fredag, og hjem i dag. Vi fikk oppleve et par fantastisk flotte soldager, og det gjorde godt. Nå måtte vi hjem en tur så jeg får vasket klær og pakket til ei uke i danmark. Vi drar lørdag morgen :) Alle gleder seg stort til det også.

Kan tenke hamresanden var fin i går ja! Og de melder mer flott vær til helgen! Håper været blir fint for oss i dk også. Nå må vi ha litt sommer. Joda aldri så vondt at det ikke er godt for noe, er det noe som heter, så plenene har det fint nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...