Gå til innhold

Hva tar dere vare på?


Gjest alenemamma 81

Anbefalte innlegg

Gjest alenemamma 81

Jeg er alenemamma og mottar barnebidrag, og stønad til barnetilsyn.En gang i måneden får jeg to små brev fra NAV som forteller at pengene er komt inn på kontoen min. Ettersom jeg har vært alenemor i fire år blir det blir fryketlig mange av de etterhvert..trenger jeg å ta vare på disse lappene?gjør dere andre det?

litt merkelig spørsmål men det virker som en må ta vare på absolutt alt som bekreftelse av og til..noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke tatt vare på dem, i hvert fall ikke i lenger tid enn til selvangivelsen var levert. Det kan jo uansett ses på kontoutskriften din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver alt sånt i en skuff sammen med lønnsslipper og regningskvitteringer og et par ganger i året har jeg en razzia der jeg sorterer alt og setter det pent i kronologisk rekkefølge i ringpermer. Har hatt bruk for å finne frem til gamle ting noen ganger så det er ganske praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...