Gå til innhold

gynekologisk undersøkelse


Gjest halala

Anbefalte innlegg

Gjest halala

Hei Mette. Jeg har vært på mange gynekologiske underøkelser før,- og har to barn. I dag var jeg hos en ny lege som utførte undersøkelsen på meg,- og jeg reagerte at det ble ført inn fingre både i anus og i vagina samtidig når livmoren skulle kjennes på. Er det normalt at man fører fingre inn i anus ved en slik undersøkelse?????. Med hilsen "usikker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd det, men det er ikke uvanlig har jeg skjønt her inne. Noen ganger må legen også kjenne på baksiden av livmoren for å stadfeste hvordan den ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vært med på flere ganger. De kan bedre kjenne på livmor og eggstokker på den måten. Av ca. 10 GUer har jeg opplevd dette i ca. 3 tilfeller vil jeg anslå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...