Gå til innhold

Hvor lenge sitter vinlukt i?


Gjest ldrikker sjelden

Anbefalte innlegg

Gjest ldrikker sjelden

Jeg har nettopp begynt i ny jobb og vil gjerne gjøre godt inntrykk. For etpar kvelder siden ble jeg tilbudt et glass vin som jeg hadde veldig lyst på - men ikke tok, fordi: Hva vil mine nye kolleger tenke dersom de kan lukte vin av meg dagen etter?

Jeg drikker veldig sjelden, så jeg vet ikke hvor lenge lukt av alkohol/vin sitter i. Vet bare at jeg selv reagerer veldig negativt på vindunst fra andre - i hvert fall om jeg merker den på formiddagen.

Noen som vet? Hvor lenge sitter lukt i? Tar dere et glass midt i uka - av og til - og i tilfelle hvor seint på kvelden - uten at det lukter av dere dagen etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du - det har jeg faktisk aldri tenkt på! Vi tar oss ganske ofte et glass vin eller to midt i uka, i alle fall ett - og jeg har aldri tenkte tanken om folk kan kjenne det dagen etter!

Jeg kan kjenne vinlukt fra mannen min når vi legger oss, og kanskje når han står opp - men etter frokost og tannpuss er lukta borte. Tror det er viktig å spise sammen og etter alkohol, da blir det nok ikke mye lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glasset eller to kunne du ha tatt uten at det hadde luktet av deg dagen etter.

Men drikker du endel så kan det lukte dagen etter, med andre ord har dette med hvor mye du har i deg og hvor langt ut på natten du drikker. Men ett glass eller to går helt fint.

Ellers er jeg enig med deg at dagen-derpå lukt er ikke særlig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...