Gå til innhold

Andre enn meg?


Gjest Nå maser jeg så mye at jeg velger å vær anonym :D

Anbefalte innlegg

Gjest Nå maser jeg så mye at jeg velger å vær anonym :D

Nå som vi prøver på å bli gravide så får jeg jo alle mulige symptomer hver eneste mnd. Ganske frustrerendes!

Denne mnd er det mensmurringer, hatt det i et par dager nå- Dessuten så hadde jeg litt rosaaktig utflod for ca 2uker siden- Da kommer jo håpet :o

Jeg kan muligens ta en test i dag- 29dager siden sist mens, men somregel har jeg lengre sykluser så jeg er ikke sen enda.

Men det som er, hver gang jeg tar en test så får jeg mensen et par timer etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro mange her inne skjønner hva du snakker om...! Jeg gjør hvertfall det! Man kjenner jo litt ekstra etter når man prøver å bli gravid, og da kjenner man mye rart! Jeg har hvertfall blitt mye bedre kjent med kroppen min og syklusen min! -Ikke visste jeg at jeg faktisk kan kjenne når jeg har eggløsning! Jeg har aldri tenkt over hva det betydde den ømme følelsen i magen... Og sånn kribling i livmoren har jeg jo også HVER mnd.! Akkurat nå har vi en pause...

Hvor lenge har dere prøvd? Jeg har forresten bestilt masse teststrips fra Danmark slik at jeg kan teste ivei med god samvittighet :-) De kostet nesten ingen ting. De er billigere hvis man kjøper mange på en gang eller kjøper i kombinasjon med andre produkter. Jeg hadde nok testa hvis jeg var deg... :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nessie

Jeg vil tro mange her inne skjønner hva du snakker om...! Jeg gjør hvertfall det! Man kjenner jo litt ekstra etter når man prøver å bli gravid, og da kjenner man mye rart! Jeg har hvertfall blitt mye bedre kjent med kroppen min og syklusen min! -Ikke visste jeg at jeg faktisk kan kjenne når jeg har eggløsning! Jeg har aldri tenkt over hva det betydde den ømme følelsen i magen... Og sånn kribling i livmoren har jeg jo også HVER mnd.! Akkurat nå har vi en pause...

Hvor lenge har dere prøvd? Jeg har forresten bestilt masse teststrips fra Danmark slik at jeg kan teste ivei med god samvittighet :-) De kostet nesten ingen ting. De er billigere hvis man kjøper mange på en gang eller kjøper i kombinasjon med andre produkter. Jeg hadde nok testa hvis jeg var deg... :-o

Ja du sier noe der. Jeg har også blitt utrolig godt kjent med kroppen min hehe :D

Har ikke prøvd så veldig lenge egentlig. Ble ufrivillig gravid i mars men spotanaborterte i slutten av april. Så 3mnd vil vel det si. Den ufrivillige graviditeten fikk meg til å innse at jeg virkelig ønsker meg barn. Det har jeg alltid gjort forsåvidt, men nå vet jeg at jeg er med rett mann :)

Vel, jeg kunne ha testa meg nå ja, men jeg venter til søndag. Det rare er at hver gang jeg tester så kommer mensen et par minutter etterpå. Vil ikke ha mensen i helga, derfor venter jeg- dessuten så blir det svært dyrt i lengden. Men mulig jeg skulle bestilt tester fra danmark jeg også.. Men sånnsett så føler jeg at det ikke tar lang tid før jeg er gravid igjen, men får nå se på det ja :o

Er jeg ikke denne gang så bestiller jeg.

Føler meg(nok igjen) litt gravid ja. Skikkelig happy om morningene og skikkelig trist om kveldene, men det kan jo ha noe med min nylige røykeslutt å gjør- ikke vet jeg!

Men tester på søndag så da får jeg svaret!

Men har litt av de samme symptomene som sist gang da :D

Lykke til til dere også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nessie

Ja du sier noe der. Jeg har også blitt utrolig godt kjent med kroppen min hehe :D

Har ikke prøvd så veldig lenge egentlig. Ble ufrivillig gravid i mars men spotanaborterte i slutten av april. Så 3mnd vil vel det si. Den ufrivillige graviditeten fikk meg til å innse at jeg virkelig ønsker meg barn. Det har jeg alltid gjort forsåvidt, men nå vet jeg at jeg er med rett mann :)

Vel, jeg kunne ha testa meg nå ja, men jeg venter til søndag. Det rare er at hver gang jeg tester så kommer mensen et par minutter etterpå. Vil ikke ha mensen i helga, derfor venter jeg- dessuten så blir det svært dyrt i lengden. Men mulig jeg skulle bestilt tester fra danmark jeg også.. Men sånnsett så føler jeg at det ikke tar lang tid før jeg er gravid igjen, men får nå se på det ja :o

Er jeg ikke denne gang så bestiller jeg.

Føler meg(nok igjen) litt gravid ja. Skikkelig happy om morningene og skikkelig trist om kveldene, men det kan jo ha noe med min nylige røykeslutt å gjør- ikke vet jeg!

Men tester på søndag så da får jeg svaret!

Men har litt av de samme symptomene som sist gang da :D

Lykke til til dere også ;)

Og vips var jeg ikke lengre anonym hehehe... Jaja.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nessie

Jeg skal ikke si det til noen ;-)

Hvordan gikk testinga forresten?

Takk, ikke si noe hehe ;)

Vel, tok en test på søndag men den var negativ. Men har enda ikke fått mensen, så det er jo en mulighet.

Sist jeg var gravid testa jeg også negativt selv om jeg var på dag 34 i syklusen.... Så om jeg ikke får mensen til helga så tester jeg igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, ikke si noe hehe ;)

Vel, tok en test på søndag men den var negativ. Men har enda ikke fått mensen, så det er jo en mulighet.

Sist jeg var gravid testa jeg også negativt selv om jeg var på dag 34 i syklusen.... Så om jeg ikke får mensen til helga så tester jeg igjen da :)

Jeg har eggløsning, men skal IKKE prøve denne mnd!! Utrolig kjedelig! Jeg tror det er verre å ta pause i prøvingen enn når vi venta etter å ha bestemt oss for prøving. Her blir det ikke prøving før i oktober gitt, og det virker uendelig lenge til!

Rart å tenke på at jeg hadde blitt vanvittig glad hvis det skjedde et "uhell" og jeg ble gravid. Det er jo helt merkelig ettersom det er jeg selv som bestemmer at jeg skal vente litt nå. Rare greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...