Gå til innhold

Sydentur og avstandsforhold


Gjest Lei meg og frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Lei meg og frustrert

Kjæresten min er for tiden i syden på guttetur. Tilfeldigvis er også noen av mine beste venninner på samme sted. Jeg er hjemme og har begynt å lese igjen.

I utgangspunktet trodde jeg ikke at jeg ville ha noen problemer med at kjæresten min dro på denne turen. Vi har et godt og sterkt forhold, og jeg stoler på ham fullt og helt.

Likevel har det hele fortonet seg som et mareritt. Jeg får ikke sove om natten, har ikke klart å lese noe som helst og grått mye. Tiden har gått utrolig sakte. Hele dagen sitter jeg urolig og venter på en melding fra ham, men det kommer sjelden noe. Jeg føler nesten at han har glemt meg og at han setter alkoholen, gutta og festingen med venninnene mine (som alle sammen holder på med en av kameratene hans) foran meg. Har ikke sagt til ham hvordan jeg føler det, for jeg vil ikke ødelegge turen hans, ettersom jeg tidligere har sagt at det er helt greit.

Dette blir ikke bedre av at kjærsten min drar til en annen by for å studere om en drøy uke. Vi har hatt avstandsforhold i over ett år før, så jeg vet for så vidt hva vi går til. Selv om det gikk lett forrige gang, er jeg redd for at jeg skal reagere annerledes nå. Vi har vært sammen lenger, forholdet har blitt mer seriøst, og vi har blitt mer vant til å omgås ofte. Jeg er redd for at denne uroen og dette savnet jeg føler ikke skal gå over. Fra å ha vært svært optimistik, er jeg nå heller pessimistisk. Jeg trenger sårt noen råd om hvordan jeg kan tenke og oppmuntre meg selv, slik at dette går så smertefritt som mulig. Håper noen har noen erfaringer å dele med meg.

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...