Gå til innhold

jobb intervju


cabbage

Anbefalte innlegg

jeg hadde jobbintervju freday i forrige uke (27.07), og bedriften skulle intervjue flere den dagen og ogsaa mandag denne uken. De er en offentlig tilknyttet organisason og det kan derfor vaere litt byrakrati inne i bildet som sinker prosessen.

Jeg hadde en god foelese eter intervjuet, men har ikke hoert noe. Hvor lang tid pleier det og ta emd sliek ting, er alt haap ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg kan ikke tro at alt håp er tro.

Husk, det er ferietid, og mange arbeidsgivere venter med å sjekke referanser til etter intervjuene, fagforeningene skal vel si sitt og kanskje er det flere som skal inn i bildet i saksbehandlingen. Det er kanskje også en form for styre eller ansettelsesråd som skal fatte avgjørelsen?

Og det har jo ikke gått en uke en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke tro at alt håp er tro.

Husk, det er ferietid, og mange arbeidsgivere venter med å sjekke referanser til etter intervjuene, fagforeningene skal vel si sitt og kanskje er det flere som skal inn i bildet i saksbehandlingen. Det er kanskje også en form for styre eller ansettelsesråd som skal fatte avgjørelsen?

Og det har jo ikke gått en uke en gang.

takk for svar. det er det jeg proever og si til megselv ogsaa, men de sa de ville behandle soeknaden raskt saa da er jeg redd toget har gaatt. Men godt og hoere at jeg fortsatt kan haape lite granne. De har jo et eierstyret med i bildet som kanksje maa spoerres om raad, eller har innflytelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg jobber med rekruttering - og jeg kan si at toget ikke behøver å ha gått.

Vi bruker ofte mer enn en uke på en slik prosess. Husk at det er ulike mennesker som skal involveres før et jobbtilbud kan gis, og siden det er ferie så kan det ta litt ekstra lang tid.

"så raskt som mulig" betyr nok noe helt annet for dem enn for deg. Min erfaring er at jobbsøkere blir utålmodige etter to dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...