Gå til innhold

Sony Ericson W660i!


mgga

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har denne telefonen?Jeg finner ingen tester på den..

Er spesielt interessert i hvordan kameraet er!

På forhånd takk for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

''Er spesielt interessert i hvordan kameraet er!''

Nå har ikke jeg prøvd akkurat den modellen, men...

Så vidt jeg har sett, så er det to forskjellige typer 2 mp kameraer i Sony Ericssons telefoner. Det ene er temmelig nøyaktig det samme kameraet som i sin tid først kom i K750i (med unntak at man i nyere telefoner kan få noe så unyttig og irriterende som dato på bildene f.eks), den gang det beste på markedet. Dette kameraet tar gode bilder ute, men er definitivt ikke noe innekamera. Min W610i har samme kameraet, og jeg syns bildene blir fine.

Den telefonen jeg hadde før, en W710i, har også et 2 mp kamera, men verre 2 mp bilder har jeg knapt sett noe sted. Ute blir bildene alt for lyse og utflytende, inne blir det bare grums. Totalt verdiløst, selv til mms.

Hva slags kamera som sitter i W660i vet jeg ikke, men det er nok enten temmelig likt det i W610i, _eller_ det i W710i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...