Gå til innhold

NHD/jeg er forvirret


duffen

Anbefalte innlegg

---stakkars deg, din mann, ikke minst dine to barn du allerede har!! Utrolig banslig å true med et svangerskap hvis du ikke blir innlagt! I mine øyne viser det bare hvor ustabil du er! Du har fått mye negativ respons fra andre; det MÅ vel få deg til å forstå at dette bærer helt galt avsted. Lurer på hva slags psykolog du har,som ikke har gjennonskuet deg for lengst, og stiller krav til deg om å ta deg sammen,og oppføre deg som den voksne personen du "tror" du er.....

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager at jeg ikke er som alle forventer...jeg kan bare være meg og ingen andre dessverre...

.skjønner det;men du må tenke gjennom hva det il di å gjennomføre et svangerskap i den fasen du er i nå. Viktigste er å ta vare på de to dere/du allerede har anvar for. Men det aller viktigste for deg er å ta fatt i deg selv; slutte øyeblikkelig å blande alkohol/piller daglig.Veldig skadelig for deg selv,og helt uforenlig med å være en god mor/ektefelle. Du trenger helt tydelig hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

.skjønner det;men du må tenke gjennom hva det il di å gjennomføre et svangerskap i den fasen du er i nå. Viktigste er å ta vare på de to dere/du allerede har anvar for. Men det aller viktigste for deg er å ta fatt i deg selv; slutte øyeblikkelig å blande alkohol/piller daglig.Veldig skadelig for deg selv,og helt uforenlig med å være en god mor/ektefelle. Du trenger helt tydelig hjelp!!

Det er jo derfor jeg vil innlegges,og jeg truer ikke med svangerskap hvis ikke jeg blir innlagt....

Vet jeg kommer til å bli gravid for nå har jeg fått det på "hjernen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor jeg vil innlegges,og jeg truer ikke med svangerskap hvis ikke jeg blir innlagt....

Vet jeg kommer til å bli gravid for nå har jeg fått det på "hjernen".

Jeg synes du skal søke hjelp og evt. bli innlagt nå. Man kan bli innlagt dersom man er til fare for seg selv eller andre og det synes jeg at du er nå. Håper virkelig at du får den hjelpen du trenger! Det fortjener både du, barna dine og mannen din.

Ta evt. med innlegg du har skrevet her til psykolog/lege. Den informasjonen du har gitt til oss her er det viktig at behandleren din også får for å kunne hjelpe deg på best mulig måte.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg synes du skal søke hjelp og evt. bli innlagt nå. Man kan bli innlagt dersom man er til fare for seg selv eller andre og det synes jeg at du er nå. Håper virkelig at du får den hjelpen du trenger! Det fortjener både du, barna dine og mannen din.

Ta evt. med innlegg du har skrevet her til psykolog/lege. Den informasjonen du har gitt til oss her er det viktig at behandleren din også får for å kunne hjelpe deg på best mulig måte.

Lykke til! :)

Takk for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest happli

Takk for det

Jeg er helt sjokkert!

Makan til selvsentrert menneske skal man lete lenge

etter.

Skulle ikke forundre meg om du er en mor som kunne stått

å sett på at barnet ditt druknet.

Få nå øynene opp!Du kan jo for faen ikke ta deg av

flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg er helt sjokkert!

Makan til selvsentrert menneske skal man lete lenge

etter.

Skulle ikke forundre meg om du er en mor som kunne stått

å sett på at barnet ditt druknet.

Få nå øynene opp!Du kan jo for faen ikke ta deg av

flere barn.

Kunne ikke sett på at barna mine druknet nei.........bare prøv å sår meg-det går ikke for jeg går på abilify og er likegyldig hehe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke sett på at barna mine druknet nei.........bare prøv å sår meg-det går ikke for jeg går på abilify og er likegyldig hehe.......

Hvis du mener det du skrev om å være "likegyldig",ja da er det oppriktig synd på deg,og du skjønner ikke helt ut konsekvensene av dine trusler!! Håper inderlig at ditt ønske om å bli gravid _ikke_ blir oppfylt,slik du er nå. Begriper ikke at du tørr tenke tanken ut!!!! Eller,enda verre:holder du oss her på DOL for narr??? Ta kontakt med lege/evt.psykiater.Du trenger virkelig hjelp,må være vondt for dine nærmeste å oppleve deg slik; _jeg_opplever deg veldig ustabil, alle fall.

Fortsatt lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkert..

Hvis du mener det du skrev om å være "likegyldig",ja da er det oppriktig synd på deg,og du skjønner ikke helt ut konsekvensene av dine trusler!! Håper inderlig at ditt ønske om å bli gravid _ikke_ blir oppfylt,slik du er nå. Begriper ikke at du tørr tenke tanken ut!!!! Eller,enda verre:holder du oss her på DOL for narr??? Ta kontakt med lege/evt.psykiater.Du trenger virkelig hjelp,må være vondt for dine nærmeste å oppleve deg slik; _jeg_opplever deg veldig ustabil, alle fall.

Fortsatt lykke til!

Jeg tror vi blir holdt for narr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Hvis du mener det du skrev om å være "likegyldig",ja da er det oppriktig synd på deg,og du skjønner ikke helt ut konsekvensene av dine trusler!! Håper inderlig at ditt ønske om å bli gravid _ikke_ blir oppfylt,slik du er nå. Begriper ikke at du tørr tenke tanken ut!!!! Eller,enda verre:holder du oss her på DOL for narr??? Ta kontakt med lege/evt.psykiater.Du trenger virkelig hjelp,må være vondt for dine nærmeste å oppleve deg slik; _jeg_opplever deg veldig ustabil, alle fall.

Fortsatt lykke til!

Holder ikke dere for narr nei...

Har snakket med psykologen i telefonen i dag,det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg tror vi blir holdt for narr.

Jeg holder ikke dere for narr...dette er meg,håper dere tror det for jeg lyger ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi blir holdt for narr.

hvis ikke bør hun seriøst bli tatt fra barna...stakkars unger!rart hva noen slipper unna med av alvorlige ting,mens andre knapt kan få diagnosen depresjon og miste alt...

merkelig system!og hvis hun er ærlig mot psykologen,og h*n støtter dette,bør han revurdere sin stilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder ikke dere for narr...dette er meg,håper dere tror det for jeg lyger ikke.

Hvis du har snakket med psykolog i dag,og h*n kjenner deg;og du har fortalt om alt du har skrevet her inne,,ja da burde du vært innlagt som ø.hjelp,for å skjerme deg mot deg selv, og skåne din familie mot deg. Men du er visst ikke det,så da skjønner ikke jeg hva slags psykolog du har kontaktet. H*n har også et visst ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har snakket med psykolog i dag,og h*n kjenner deg;og du har fortalt om alt du har skrevet her inne,,ja da burde du vært innlagt som ø.hjelp,for å skjerme deg mot deg selv, og skåne din familie mot deg. Men du er visst ikke det,så da skjønner ikke jeg hva slags psykolog du har kontaktet. H*n har også et visst ansvar.

......jeg tror du lyver;hvis alt dette var sandt, er du ikke helt normal, men ønsker masse oppmerksomhet,og _det_ har du fått. Helt utrolig historie,dette her. Men, jeg håper jeg tar feil,og du tar ansvar og ordner opp i "kaoset"... En "vettug" lege vil fått deg innlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

......jeg tror du lyver;hvis alt dette var sandt, er du ikke helt normal, men ønsker masse oppmerksomhet,og _det_ har du fått. Helt utrolig historie,dette her. Men, jeg håper jeg tar feil,og du tar ansvar og ordner opp i "kaoset"... En "vettug" lege vil fått deg innlagt.

Psykologen sa vi skulle snakke om det neste uke.

Sa alt i går da jeg ringte sykehuset og hun skulle snakke med psykologen i dag,og det ble gjort....

Høres jeg virkelig så ustabil ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

hvis ikke bør hun seriøst bli tatt fra barna...stakkars unger!rart hva noen slipper unna med av alvorlige ting,mens andre knapt kan få diagnosen depresjon og miste alt...

merkelig system!og hvis hun er ærlig mot psykologen,og h*n støtter dette,bør han revurdere sin stilling!

Trodde ikke det var så ille,kanskje det virker verre ut når jeg skriver om det enn i virkeligheten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor jeg vil innlegges,og jeg truer ikke med svangerskap hvis ikke jeg blir innlagt....

Vet jeg kommer til å bli gravid for nå har jeg fått det på "hjernen".

Du vet du kommer til å bli gravid, for nå har du fått det på hjernen? Du drikker hver dag, du går på diverse medisiner, du har store psykiske problemer, du får hjelp fra barnevernet til de to barna du allerede har, og oppi alt dette vil du ha flere barn? Det du trenger er HJELP, ikke flere barn. Hvis du likevel får et barn, håper jeg inderlig at barnevernet står klar på døren når barnet er født, det vil nok få det langt bedre hos fosterforeldre. Hvordan tror du livet vil bli for dette barnet? Mest sannsynlig er det skadet av alkohol og medikamenter før fødselen og trenger mer oppfølging enn friske barn. Og slik du høres ut, vil du nok ikke være i stand til det. Kanskje ender det med at du mister alle barna dine. Synes du virkelig det er verdt det? Nei, få hjelp nå og ta deg av de barna du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Du vet du kommer til å bli gravid, for nå har du fått det på hjernen? Du drikker hver dag, du går på diverse medisiner, du har store psykiske problemer, du får hjelp fra barnevernet til de to barna du allerede har, og oppi alt dette vil du ha flere barn? Det du trenger er HJELP, ikke flere barn. Hvis du likevel får et barn, håper jeg inderlig at barnevernet står klar på døren når barnet er født, det vil nok få det langt bedre hos fosterforeldre. Hvordan tror du livet vil bli for dette barnet? Mest sannsynlig er det skadet av alkohol og medikamenter før fødselen og trenger mer oppfølging enn friske barn. Og slik du høres ut, vil du nok ikke være i stand til det. Kanskje ender det med at du mister alle barna dine. Synes du virkelig det er verdt det? Nei, få hjelp nå og ta deg av de barna du har.

Jeg har tenkt å ta meg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...