Gjest anyone know? Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Hvorfor er her ikke et forum for kreftpasienter/pårørende? Eller har jeg oversett noe? Mener at det er viktig å få kontakter på nett, siden det er en vanskelig sykdom å forholde seg til, og mye feilbehandlinger, osv. 0 Siter
Gjest Eølkj Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Lurer jeg også på, utrolig dårlig gjort. 0 Siter
ninavettu Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Lurer jeg også på, utrolig dårlig gjort. Helt enig. Tror ikke du har oversett noe i såfall så har vi alle det. Jeg har virkelig letet overalt men finner ingenting. det hadde vært så utrolig greit å prate med noen som vet hva jeg går igjenom. nina 23 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Ville det vært interessant å ha et likemannsforum, dvs. et forum uten mulighet å få svar fra fagpersoner? Et slikt forum er enkelt å opprette, derimot krever det mer å etablere et forum med fagsvar. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest anyone know? Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ville det vært interessant å ha et likemannsforum, dvs. et forum uten mulighet å få svar fra fagpersoner? Et slikt forum er enkelt å opprette, derimot krever det mer å etablere et forum med fagsvar. Vennlig hilsen Det ville nok være interessant å ha et slikt likemannsforum, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.