Gå til innhold

Jericho


Sofline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faktisk tror jeg ikke at det er noe han vil oppnå nå. Han har blitt skøvet ut fra gruppen sin fordi han viste "svakhet" ved ikke å la dem drepe datteren hans, og han Mitch har liksom tatt over som leder. Så nå er Jonah mer eller mindre fritt vilt både for sin egen gruppe og innbyggerne for øvrig i Jericho...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk tror jeg ikke at det er noe han vil oppnå nå. Han har blitt skøvet ut fra gruppen sin fordi han viste "svakhet" ved ikke å la dem drepe datteren hans, og han Mitch har liksom tatt over som leder. Så nå er Jonah mer eller mindre fritt vilt både for sin egen gruppe og innbyggerne for øvrig i Jericho...

Men hva driver den gruppen egentlig med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva driver den gruppen egentlig med?

Gruppen til Jonah? Jeg vet ikke om det helt har kommet frem, men de har liksom vært en slags lovløs gruppe som har drevet med diverse kriminelt, hvis jeg har forstått det riktig. Jake var jo med i den gruppen, og broren til hun (å jeg husker ikke hva hun heter, ex-en med blondt hår) ble drept som følge av hva de nå enn driver med...Dette er visst grunnen til at Jake stakk av og ble borte fra Jericho i så mange år.

Åååå, skikkelig TV-slave ja, hver gang det kommer spørsmål her om TV-serier så er jeg på banen med forklaringen. Noe mer dere lurer på;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppen til Jonah? Jeg vet ikke om det helt har kommet frem, men de har liksom vært en slags lovløs gruppe som har drevet med diverse kriminelt, hvis jeg har forstått det riktig. Jake var jo med i den gruppen, og broren til hun (å jeg husker ikke hva hun heter, ex-en med blondt hår) ble drept som følge av hva de nå enn driver med...Dette er visst grunnen til at Jake stakk av og ble borte fra Jericho i så mange år.

Åååå, skikkelig TV-slave ja, hver gang det kommer spørsmål her om TV-serier så er jeg på banen med forklaringen. Noe mer dere lurer på;-)

Takk for svar! Nå skjønner jeg litt mer. Den blonde heter Emily tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...