Gå til innhold

Griner


Gjest Nå renner det fritt her... :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Nå renner det fritt her... :-(

Griner og griner.

Slutta å røyke i dag. Er så lei meg. Faan. Ingen vakre ord her nei. Bare snørr og tårer. Vannkran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nå renner det fritt her...

Hei! =)

du slutta å røyke! det er jo kjempebra! hvorfor griner du da?

Fordi når jeg har tenkt og følt triste ting har jeg røyket og holdt det mer unna. :-( faan. Nå flomma det over her.

Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just little me

Fordi når jeg har tenkt og følt triste ting har jeg røyket og holdt det mer unna. :-( faan. Nå flomma det over her.

Uff.

okei, men hva tenker du da, som er trist?

jeg synes du er skikkelig flink som har sluttet og røyke. tenk på alt det positive det bringer med seg. du får bedre pust, bedre ånde, hvitere tenner, penere hud og sikkert mange andre ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nå renner det fritt her

okei, men hva tenker du da, som er trist?

jeg synes du er skikkelig flink som har sluttet og røyke. tenk på alt det positive det bringer med seg. du får bedre pust, bedre ånde, hvitere tenner, penere hud og sikkert mange andre ting også.

Det er en jeg ikke har stilt opp nok for. Og han er blitt syk, mye sykere enn meg. Og jeg er så fortvilet, for jeg vet ikke bak og frem på det. Og jeg vet ikke hvordan det skal gå med ham. Og jeg er så trist.

Jeg har ikke vært der for ham. Ikke nok.

Og han er så sort, inni seg. Og er så ekkel når han svarer, uansett hva jeg gjør. Han er så fryktelig syk. Og det gjør meg så trist for jeg bryr meg sånn om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just little me

Det er en jeg ikke har stilt opp nok for. Og han er blitt syk, mye sykere enn meg. Og jeg er så fortvilet, for jeg vet ikke bak og frem på det. Og jeg vet ikke hvordan det skal gå med ham. Og jeg er så trist.

Jeg har ikke vært der for ham. Ikke nok.

Og han er så sort, inni seg. Og er så ekkel når han svarer, uansett hva jeg gjør. Han er så fryktelig syk. Og det gjør meg så trist for jeg bryr meg sånn om ham.

hmm... vet ikke helt hva jeg kan si for å trøste deg.

jeg har også vært sånn, altså vært frekk og ekkel når noen har prøvd å hjelpe meg eller trøste meg, følte meg ikke syk da, ville bare at andre skulle la meg være. angrer på oppførselen min nå, og innerst inne ville jeg egentlig ha trøst. ville bare ikke at andre skulle se at jeg trengte hjelp, at jeg var svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nå renner det fritt her

hmm... vet ikke helt hva jeg kan si for å trøste deg.

jeg har også vært sånn, altså vært frekk og ekkel når noen har prøvd å hjelpe meg eller trøste meg, følte meg ikke syk da, ville bare at andre skulle la meg være. angrer på oppførselen min nå, og innerst inne ville jeg egentlig ha trøst. ville bare ikke at andre skulle se at jeg trengte hjelp, at jeg var svak.

Han vil bare ha hjelp. Men han er blitt så syk. Og jeg har ikke vært der for ham. Er redd han har borderline. Og jeg klarer ikke å "rette opp" det på egen hånd jeg.

Og da ser jeg ikke hvordan det skal gå med ham. Er så redd at det skal gå galt med ham. At han ikke skal klare seg.

Og jeg har gjort så mye dumt mot ham jeg også, for jeg har hatt min oppdragelse. Og jeg var et barn som skulle oppdra et barn. Så jeg har jo vært med på å få ham syk. Jeg har ikke vært voksen og ansvarlig. Og nå er jeg redd for om han kommer til å klare seg, for han er virkelig syk. Jeg tror ikke jeg klarer det. Å hjelpe ham.

Og da skjønner jeg ikke hvem som kan gjøre det. For han har bare meg. Og jeg er jo syk jeg og. Faan jeg skjønner hvorfor jeg røyka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just little me

Han vil bare ha hjelp. Men han er blitt så syk. Og jeg har ikke vært der for ham. Er redd han har borderline. Og jeg klarer ikke å "rette opp" det på egen hånd jeg.

Og da ser jeg ikke hvordan det skal gå med ham. Er så redd at det skal gå galt med ham. At han ikke skal klare seg.

Og jeg har gjort så mye dumt mot ham jeg også, for jeg har hatt min oppdragelse. Og jeg var et barn som skulle oppdra et barn. Så jeg har jo vært med på å få ham syk. Jeg har ikke vært voksen og ansvarlig. Og nå er jeg redd for om han kommer til å klare seg, for han er virkelig syk. Jeg tror ikke jeg klarer det. Å hjelpe ham.

Og da skjønner jeg ikke hvem som kan gjøre det. For han har bare meg. Og jeg er jo syk jeg og. Faan jeg skjønner hvorfor jeg røyka.

er det ingen andre som kan hjelpe han/dere da? lege, psykiatri, eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nå renner det fritt her

er det ingen andre som kan hjelpe han/dere da? lege, psykiatri, eller noe?

To mnd her to mnd der. Psykolog hjelper ikke. Barnevernet fulgte ikke opp etter de satte ham "tilbake" igjen, psykologer har ikke fulgt opp. Inn og ut av systemet. Ingen har fulgt ham opp. Det er ingen god løsning på det. :-(

Ingen tar tak i ham. Han glir unna. Og nå har han gitt opp det meste selv. Eneste han vil er å bo hos meg. Jeg har tenkt at han kan klare å komme hit, men jeg har ikke skjønt hvor syk han er før i sommer. Og jeg klarer det ikke. Jeg vet jeg ikke kommer til å klare det. Det er for mye.

Det gjør meg så trist.

Det er så trist, at jeg fikk rett. Og det hadde vært bedre om det var meg. Meg som var "sprø" og hadde feil. Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå bra. Jeg må få ham hit når jeg klarer. Men når jeg skjønner hvor syk han er så tror jeg ikke det går bra. :-(

Uff. Jeg skal slutte nå. Det er et umulig problem. Noen ting lar seg ikke løse så lett :-( Blir bare så trist.

Tusen takk for at du "hørte på" meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tusen takk for hjelpen

er det ingen andre som kan hjelpe han/dere da? lege, psykiatri, eller noe?

Tusen takk for at du hørte på meg i natt. Bare det at du svarte, hjalp meg. Noen var "der ute" sammen meg.

Det betydde mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...