Gå til innhold

Hukommmelsestap


Gjest glemsom

Anbefalte innlegg

Gjest glemsom

hey jeg er en jente på 24 år , for noen år siden begynnte jeg å huske litt dårlig, og det har bare blitt værre, har nesten slutta helt å være sosial, for enten glemmer jeg hva vi snakker om eller så glemmer jeg hva jeg skal si. Føler nesten som jeg ble født i går for jeg husker nesten ingenting som har skjedd i livet mitt. please hjelp meg. hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frittjoffern

Hei.

Hukommelsestap, har som du sikkert vet, mange årsaker: psykiske traumer, slag mot hodet, alvorlig stress, epilepsi..ja, en del som jeg skriver rast ned. Men alltid skal man kontakte lege når slikt skjer, siden at det har med hjernen å gjøre.. Ta en rask telefon til legen din imorgen tidlig, forklar det lett og få en hastetime:) Håper alt går bra med deg, for dette kan du ikke leve med.Jeg hadde trudd jeg hadde hatt en sykdom eller noe, for jeg har aldri hørt om noe slikt.. Så ta noen blodprøver,scan hodet å bli frisk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Av psykiske årsaker er depresjon eller kronisk stress mest sannsynlig.

Du bør få fastlegen din til å utrede deg. Dette er ikke en hastesak, men innen en måneds tid bød du få time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...