Gå til innhold

Madeleine


Gjest Nessie

Anbefalte innlegg

Gjest Nessie

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/03/507846.html

Altså, om _jeg_hadde trodd jeg så denne jentungen, så hadde jeg jo for pokker gjort noe der og da, ikke kontakta pressen i ettertid! Enten hadde jeg ringt politiet mens jeg så på de som angivelg hadde barnet, ellers hadde jeg selv gått bort å snakka med folka.

Er dere ikke enig??

Tror det er mest tull og tøys jeg, folk har sett henne overalt, hvorfor er der ingen som gjør noe da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste i en annen nettavis at hun gikk rett og ringte til politiet, men da hun kom tilbake var de gått...

mvh

Men kunne hun ikke ringe til politiet mens hun hadde de under oppsyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nessie

Det var ikke dama som kontaktet pressen da, hun ringte politiet hun.

Ok, det har jeg ikke lest- Men alikevell, var vel mer en kun disse folka her på denne resturanten- Om en er så sikker på at det er den forsvunne jenta så burde en jo lagt et voldsomt oppstyr, tatt fatt i folkå og venta til snuten kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det har jeg ikke lest- Men alikevell, var vel mer en kun disse folka her på denne resturanten- Om en er så sikker på at det er den forsvunne jenta så burde en jo lagt et voldsomt oppstyr, tatt fatt i folkå og venta til snuten kom!

Hadde du gjort det? Jeg hadde ikke det, hadde ikke tort, tenk om det var feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nessie

Hadde du gjort det? Jeg hadde ikke det, hadde ikke tort, tenk om det var feil?

Ja jeg hadde faktisk det. Om jeg var så sikker at jeg kontakta snuten, så hadde jeg vært sikker nok til å gått bort å snakka med dem. Om det viste seg å vær feil så hadde nok den familien forstått det til det fulle- For det viser jo bare at jeg bryr meg virkelig!!!

Dessuten er ikke jeg den som holder igjen noe, er det noe jeg lurer på så spør jeg!

Så uten tvil, JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...