Gå til innhold

Jeg er så redd for hva som er galt!!

Anbefalte innlegg

Gjest Allina

Jeg har en følelse av at noe er ganske galt med brystvortene mine:

Jeg er en jente på 19 år som har relativt små bryster. Det som gjør meg urolig er at brystvortene mine er så "hovne"og dessuten ganske bleke i fargen(det med fargen er vel kanskje helt normalt?). De ser ut slik som brystvortene er når barn skal til å begynne å utvikle bryster i puberteten, som to store "knopper" på hvert bryst. Mine brystvorter trekker seg stort sett bare sammen dersom jeg fryser... Sjelden ved seksuell kontakt. Dette syns jeg er dumt overfor kjæresten min, for det er jo mye flottere med sammentrukne brystvorter..

Men dette er ikke det eneste problemet. Det kommer nemlig blanke bittesmå dråper(med saltsmak) med væske ut fra kantene på brystvortene, noe jeg har hatt i flere år. I tillegg så kan jeg klemme ut noe som ligner på helt hvite hudmarker fra området i kanten av brystvorta. Det er vel det man kaller for "talgnupper" vil jeg si, men er det normalt!?

Dette har ikke bekymret meg særlig før, men nå syns jeg både de ser stygge ut, og blir urolig av tanken!

Takk, dersom noen kan svare meg.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28215-jeg-er-s%C3%A5-redd-for-hva-som-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Jeg synes ikke dette høres sykelig ut, men må jo understreke våre generelle betraktninger om vansker med å stille diagnoser uten en undersøkelse og at våre råd ikke kan erstatte ordinær legekontakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...