Gå til innhold

Hvordan skaffe sex


Åhhh... jeg må

Anbefalte innlegg

Åhhh... jeg må

Hei.

Jeg lurer på hvordan jeg kan skaffe sex. Altså finne en jente som vil ha sex med meg. Jeg er vel egentlig jomfru, men gidder bare ikke gå rundt å vente på "den rette"lengre... jeg har så lyst... jeg så gjerne i dag!

Er på ferie ved en mindre by nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett deg på et gatehjørne med et skilt "Jeg vil pule- vil du?" Skal vedde på at du får napp i løpet av 15 min. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh... jeg må

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186156164' post='3651455]

Sett deg på et gatehjørne med et skilt "Jeg vil pule- vil du?" Skal vedde på at du får napp i løpet av 15 min. ;o)

Hehe... ja det er jo skilte, desillusjonerte damer på 50 i denne byen også...

Nei må være rundt min alder da. Jeg er i begynnelsen av 20-åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ja det er jo skilte, desillusjonerte damer på 50 i denne byen også...

Nei må være rundt min alder da. Jeg er i begynnelsen av 20-åra.

En dame på 50 kan overraske positivt! Go for it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh... jeg må

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186156572' post='3651458]

En dame på 50 kan overraske positivt! Go for it! :D

Hehe... nei... gidder ikke prøve på det.

Skjønner ikke helt hva det er å le av, jeg? =) Er jo utrolig vanlig av bare ha sex med noen. I min alder ikke minst.

Og ikke alle har erfaringer med det der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... nei... gidder ikke prøve på det.

Skjønner ikke helt hva det er å le av, jeg? =) Er jo utrolig vanlig av bare ha sex med noen. I min alder ikke minst.

Og ikke alle har erfaringer med det der =)

Du få finne en med samme innstilling som deg selv. Noen liker at det betyr noe mer, men ikke alle. Å knuse kvinnehjerter vil du vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh... jeg må

Du få finne en med samme innstilling som deg selv. Noen liker at det betyr noe mer, men ikke alle. Å knuse kvinnehjerter vil du vel ikke?

Er vanskelig å finne noen du vil noe mer med... er ikke mange slike man treffer opp gjennom livet =)

Det er derimot mange man tenner på. I alle fall jeg...

Føler at jeg har så stort behov for kroppskontakt... og alt det der... jeg gidder bare ikke vente lenger. Tenk om jeg aldri treffer noen. Hva om jeg havner i rullestol?

Skal følge de tipsene om å dra på byen... er vel eneste måte. Man MÅ jo ikke drikke alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...