Gå til innhold

Er jeg avvikende (i dette henseendet)?


Gjest IFeelLikeItButImNoLooser

Anbefalte innlegg

Gjest IFeelLikeItButImNoLooser

Hei.

Jeg så jenta jeg var forelska i i dag. Jeg kjørte forbi. Mulig hun så meg og, men jeg vet ikke. Hun kikket ikke ut i veien da jeg kjørte forbi men jeg så i speilet at hun kikket etter meg.

Jeg har vel aldri vært forelsket i noen andre enn hun. Vi var aldri sammen og det er flere år siden.

Men jeg bare følte meg så trist... JA, jeg skulle ønske hun kuttet ut kjæresten sin og satset på meg istedet.

Hun er bare helt utrolig... eneste feilen jeg kan tenke meg hun har, er at hun ikke gav meg noen sjanse...

Neida, jeg laster vel henne ikke for det men... det er teit da. Jævlig teit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du spør om?

Om det er avvikende/unormalt å være forelsket i noen i flere år uten at man har vært sammen?

Det er ikke unormalt og gjør deg ikke til noen avviker i seg selv, men om det begrenser deg i hverdagen og i livet ditt så er det ikke sunt/normalt om det pågår over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IFeelLikeItButImNoLooser

Hva er det du spør om?

Om det er avvikende/unormalt å være forelsket i noen i flere år uten at man har vært sammen?

Det er ikke unormalt og gjør deg ikke til noen avviker i seg selv, men om det begrenser deg i hverdagen og i livet ditt så er det ikke sunt/normalt om det pågår over lengre tid.

Hm. Nei egentlig så driter jeg vel i om jeg er avvikende eller ikke.

Jeg bare syns det er trist å tenke på, at det er bare EN jeg har møtt som har fått meg til å føle meg sånn. Men hun vil ikke ha meg. Trokke hun liker meg engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Nei egentlig så driter jeg vel i om jeg er avvikende eller ikke.

Jeg bare syns det er trist å tenke på, at det er bare EN jeg har møtt som har fått meg til å føle meg sånn. Men hun vil ikke ha meg. Trokke hun liker meg engang.

Stusselige greier. På tide å la livet gå videre, kanskje?

Det virker kanskje ikke slik nå, men det er mange fisker i havet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IFeelLikeItButImNoLooser

Stusselige greier. På tide å la livet gå videre, kanskje?

Det virker kanskje ikke slik nå, men det er mange fisker i havet. :P

Ja... får satse på det i alle fall...

Syns bare jeg er så jævlig uheldig... i alle fall på dette området, og det er et viktig område syns jeg.

Syns egentlig livet bare "suser avgårde".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... får satse på det i alle fall...

Syns bare jeg er så jævlig uheldig... i alle fall på dette området, og det er et viktig område syns jeg.

Syns egentlig livet bare "suser avgårde".

Hvis du lar denne ulykkelige forelskelsen styre livet ditt og bestemme hvordan du skal ha det så vil livet ditt bare suse forbi, ja. Plutselig er du på gamlehjem og lurer på hvor livet ditt ble av.. :P

Får tro du klarer å skifte fokus snart, er ikke noe vits i å strebe etter noe uoppnåelig. På en måte er det trygt å være forelsket i noen en ikke har sjans på fordi det ikke gir noen reell utfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...