Gå til innhold

Jenter som sier nei.....


Gjest Jeg vil !!!

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg vil !!!

Når jeg driver å holder på med en kysser og sånt så har vi gått lengre og lengre, det er en venn, ikke kjærste, har liggi i senga, har fingra og slikka men hun sier nei når jeg skal stikke den inn, hører andre sier mange sier nei men egentli vil, er det sant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fortsatt..Happiness:o)

Når noen sier nei mener de nei. At du merker at hun reagerer seksuelt betyr IKKE at hun mener ja til å ha samleie. Dette tror jeg du egentlig vet innerst inne. Og du vil bare ha en bekreftelse på det.

Å ikke akseptere dette kalles for voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg vil !!!

Når noen sier nei mener de nei. At du merker at hun reagerer seksuelt betyr IKKE at hun mener ja til å ha samleie. Dette tror jeg du egentlig vet innerst inne. Og du vil bare ha en bekreftelse på det.

Å ikke akseptere dette kalles for voldtekt.

Jaa, men du, før har hun lagt seg på siden når jeg har slikka henne også, men når jeg tok pent å snudde henne tilbake så var det greit, hun ble veldig kåt, men hun ville ikke ville ha samleie, jeg vil ikke bli tatt for voldtekt men jeg tror hun vil men ikke tør helt lissom ...... forstår du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt..Happiness:o)

Jaa, men du, før har hun lagt seg på siden når jeg har slikka henne også, men når jeg tok pent å snudde henne tilbake så var det greit, hun ble veldig kåt, men hun ville ikke ville ha samleie, jeg vil ikke bli tatt for voldtekt men jeg tror hun vil men ikke tør helt lissom ...... forstår du ?

Du ser, det er ikke alltid det er lysten det kommer an på. Den kan være der til det fulle. Likevel er det slik at hver og en av oss må få ta ting i vårt eget tempo. Så kanskje har hun sterke seksuelle lyster, men er ikke klar for at du kommer inn i henne. Årsaken til at hun ikke er klar for det kan være så mangt. Og da må hun få den tiden på seg. Jeg skjønner at dere er begge ganske unge. Og det er ikke lett å styre seg når en er veldig opphisset seksuelt. Men hverken du eller hun vil synes det er noe særlig etterpå hvis hun egentlig ikke ville være med på å gå så langt, men bare gav etter.

Kanskje du skal spørre henne litt om hva hun føler og tenker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et nei er et nei

Når noen sier nei mener de nei. At du merker at hun reagerer seksuelt betyr IKKE at hun mener ja til å ha samleie. Dette tror jeg du egentlig vet innerst inne. Og du vil bare ha en bekreftelse på det.

Å ikke akseptere dette kalles for voldtekt.

enig i det!! er voldtekt å tvinge seg på hvis vedkommende sier nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for guds skyld at du ikke er gamle karen!! Hvis ei jente sier nei så mener hun nei - og er det ikke nok for deg, så ta deg en kald dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, selvfølgelig er det ikke sant at de egentlig vil når de sier nei! Har du sex med en jente som sier nei er du en voldtektsmann!

Bruker du kondom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, men du, før har hun lagt seg på siden når jeg har slikka henne også, men når jeg tok pent å snudde henne tilbake så var det greit, hun ble veldig kåt, men hun ville ikke ville ha samleie, jeg vil ikke bli tatt for voldtekt men jeg tror hun vil men ikke tør helt lissom ...... forstår du ?

Kjære deg, vær så snill og ikke prøv og overtal henne eller tving henne til å ha samleie når hun sier nei, uansett hva hun ellers gjør og sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...