Gå til innhold

Ikke gravid !!


Shadow 650

Anbefalte innlegg

Eg har hatt en elsker i lang tid. God i sengen, men svært enkel mentalt sett.

Når han hadde snakket i 5 minutter, kjedet han meg..

Deilig var det å bli tilfredsstilt. Man kjenner seg ganske vel etter god sex.

Vi gikk på en søndagstur sammen, og han klarte å si det mest utrolige ting. Eg fikk hakeslep av karen. Visst finnes de blonde kvinnfolk, men det finnes også blonde menn.

I ettertid har eg merket press i brystene (noe eg fortsatt har). Bruker spiral og har ikke mens, og dermed ingen konkrete symptomer å gå etter.

På forhånd såg eg for meg samarbeidet med denne karen. Han tenker veldig, veldig enkelt. Dårlig til å lytte på hva andre sider. Eg var virkelig bekyrmet om han skulle oppdra mitt barn. Verdi- og menneskesynet hans er totalt ulikt mitt.

Heldigvis, sier eg. Testen var negativ. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pregnant77

Du bør heller finne deg noe seriøst, en som du bryr deg om og som du ser fremtid i. Sex er ikke alt. Og om du er så redd for å bli gravid med denne "dumme" fyren- så bruk i alle fall prevensjon, helst både P-piller og kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør heller finne deg noe seriøst, en som du bryr deg om og som du ser fremtid i. Sex er ikke alt. Og om du er så redd for å bli gravid med denne "dumme" fyren- så bruk i alle fall prevensjon, helst både P-piller og kondom.

Eg bruker spiral, da. Men man kan jo aldri være 100% sikker. Er enig med deg å finne en ordentlig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...