Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg er ei jente på 23 år som gjentekne gonger opplever at det kjennes ut som om eg må på do heile tida. Dei første gongane fekk eg sjekka urinen for bakteriar, men dei fann aldri noko gale med den. Til slutt konkluderte legen med at det kunne vere ein bivirkning av p-pillane. Så var eg symptomfri i ca 2 år før det no har blomstra opp igjen. Eg gjekk til slutt til legen som igjen sjekka meg for blærekatar,som igjen gav negativt resultat. Eg vart så sjekka for clamydia og urinrørsinfeksjon, men heller ikkje her var prøvane positive. Hos denne siste legen fekk eg ein antibiotikakur som skulle ta eventuelle bakteriar - det hjalp ingenting. Så det er lurer på er: kva i alle dagar kan dette vere? Legane veit ikkje og det kjem uavhengig om eg brukar p-pillane. Det kjennes ut som om eg må på do heile tida og spesielt rett etter eg har vore på do. I periodar svir det også ganske kraftig. Eg har også vore plaga med gjennteken soppinfeksjonar i skjeden, og det kan verke som om desse to "plagene" kjem samtidig.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28222-kjennes-som-eg-m%C3%A5-p%C3%A5-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det finnes også andre sykdommer enn infeksjon som gjør at noen må fly på do hele tiden. -

Jeg synes du skal føre en liste over klokkeslett og urinmengde ved hver vannlating i to døgn. Dersom dette viser at du bare har små urinmengder, bør du få en henvisning til urolog for nærmere undersøkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...