Gå til innhold

hvor får jeg egentlig kjøpt graviditetstest?


chocoloco

Anbefalte innlegg

..jeg vet at de fleste apoteker har det, men jeg bor i et bittelite tettsted der alle kjenner alle, og i tillegg til at apoteket ville vakt oppmerksomhet, så har de åpningstider det er umulig for meg å rekke.. vet dere om noen andre steder jeg

kan kjøpe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pregnant77

Jeg har ikke kjøpt noen tester på butikk, men på nett - og der får du dem mye billigere og. babyornot tror jeg ei side heter, men det er bra å søke på google. Søk etter graviditetstest, så finner du nok ei side. Har bestilt fra to ulike steder, men samme merker. Lette å bruke og pålitelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt noen tester på butikk, men på nett - og der får du dem mye billigere og. babyornot tror jeg ei side heter, men det er bra å søke på google. Søk etter graviditetstest, så finner du nok ei side. Har bestilt fra to ulike steder, men samme merker. Lette å bruke og pålitelige.

nja, det er litt vanskelig ettersom eh.. ja. jeg er tenåring og familien min

er ikke akkurat den støttende typen på sånt, så jeg må gjøre det

uten at de finner det ut. det ekskluderer dessverre internett :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pregnant77

nja, det er litt vanskelig ettersom eh.. ja. jeg er tenåring og familien min

er ikke akkurat den støttende typen på sånt, så jeg må gjøre det

uten at de finner det ut. det ekskluderer dessverre internett :/

Du får tilsendt pakken uten at det står hvor det er fra, men du bør være kjapp til å hente pakken i tilfelle de andre er nysgjerrige og åpner pakken for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...