Gå til innhold

Akk ja.....de pengene-sukk.


mbf

Anbefalte innlegg

Så kom de magre dager. Har hatt god råd i sommer. Visste jeg hadde igjen ca 2100,- til neste lønn i slutten av august, og tenkte det skulle gå fint. Så selvfølgelig trekker banken absolutt ALT mulig av årsgebyrer og ellers alle gebyrer.Så nå sitter jeg igjen med 1300 som skal vare i to og en halv uke (røyker da....).

Ja,jeg vet!.....at jeg umiddelbart bør slutte å røyke :)

Bare.....et sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her og :(

Vi har ikke det engang. det eneste vi har er 600 som skal holde til mat til den 15 august.

Og vi er 2 voksne og 2 barn. :-(

Vi røyker heldigvis ikke,men vi(jeg)er veldig glad i godter og sjokolade. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer her til alle.

Var og handlet nå i sted,og droppet å kjøpe røyk.Nå får det være nok.Hadde jeg bodd i utlandet hadde jeg sikkert fortsatt å røyke,men her jeg bor er det for dyrt.Dessuten altfor helseskadelig.

Apoteket er stengt nå.Jeg røyker på rusk i helgen,og på mandag kjøper jeg nikotinplaster.Må ha noe hjelp i begynnelsen,ellers bare kaldsvetter jeg og får angst,har prøvd før.

Ja de penga, ja de penga, er tel bekymmer for fattig å for rik.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signert

Vi har ikke det engang. det eneste vi har er 600 som skal holde til mat til den 15 august.

Og vi er 2 voksne og 2 barn. :-(

Vi røyker heldigvis ikke,men vi(jeg)er veldig glad i godter og sjokolade. :-(

Jeg har 200, men får forhåpentligvis studielån på tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarer her til alle.

Var og handlet nå i sted,og droppet å kjøpe røyk.Nå får det være nok.Hadde jeg bodd i utlandet hadde jeg sikkert fortsatt å røyke,men her jeg bor er det for dyrt.Dessuten altfor helseskadelig.

Apoteket er stengt nå.Jeg røyker på rusk i helgen,og på mandag kjøper jeg nikotinplaster.Må ha noe hjelp i begynnelsen,ellers bare kaldsvetter jeg og får angst,har prøvd før.

Ja de penga, ja de penga, er tel bekymmer for fattig å for rik.......

Jeg håper du klarer det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...