Gå til innhold

vondt i magen


Gjest bekrymet dame

Anbefalte innlegg

Gjest bekrymet dame

Hei, jeg er en 25 år dame har tre barn. Etter siste barnet har satt spirale, jeg slitter med mye vondt i magen når vi har samleie, noen ganger trekker meg på grunn av det er vondt, andre problemet er at skjedden min har forandret mye og det er alltid vodt og lukter vondt uansett hvor mye jeg dusjer meg, det er veldig ubehagelig og det er så vodt der at jeg er flau til å ha samleie. Dette går veldig mye inn på meg og selvtilliten min. Musklene er veldig slappe og jeg føler meg som en gammel dame i steden for ung. Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du har flere problemer. 1. Smerter ved samleie. Det kan skyldes tilstanden endometriose, en godartet lidelse med små blodcyster på bukhinnen. Det gir ofte også smerter ved samleie. 2. Hvis skjeden har forandret seg, for eksempel blitt mer åpen, er det mulig å fikse på det. Har du vært flittig med knipeøvelser? 3. Hvis den vonde lukten er ’fiskelukt’, kan du ha ’bakteriell vaginose’ som kan behandles med en skjedekrem. Den fås bare på resept. Jeg synes du skal be din lege om å henvise deg til gynekolog som kan se på alle tre problemer. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...