Gå til innhold

NHD/Hva ville du gitt meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ok,så da trenger jeg ikke piller da men gode råd om ernæring?

Nei, du trenger medisiner _og_ gode råd om ernæring og mosjon.

Har vanskelig for å se at du kan finne en bedre kombinasjon når fokus er å hindre vektoppgang. I vår avdeling kjører vi et aktivt livsstilsopplegg, og har med det kunnet hindre vektoppgang også på langt verre medisiner enn de du tar.

Det eneste jeg ser for meg, er at du kanskje kunne ha byttet ut Fontex/fluoxetin med Wellbutrin som kommer på apoteket på onsdag.

Annonse

Gjest no offence

Ok,så da trenger jeg ikke piller da men gode råd om ernæring?

tror han mente du skulle fortsette som før,men med mer kunnskap om kosthold...

synes ikke selv det var det beste rådet heller,vet at enkelte medisiner legger man mer på seg av enn andre,men psykiatere behandler ofte kun den psykiske delen,og driter i om vi er lei av å være tjukke pga medisnier.selv er jeg dritt lei folk som tror jeg overspiser fordi jeg har noen kilo for mye!

spør egne behandlere,de kjenner deg best:)

Gjest D*lilith

Nei, du trenger medisiner _og_ gode råd om ernæring og mosjon.

Har vanskelig for å se at du kan finne en bedre kombinasjon når fokus er å hindre vektoppgang. I vår avdeling kjører vi et aktivt livsstilsopplegg, og har med det kunnet hindre vektoppgang også på langt verre medisiner enn de du tar.

Det eneste jeg ser for meg, er at du kanskje kunne ha byttet ut Fontex/fluoxetin med Wellbutrin som kommer på apoteket på onsdag.

Takk for det,skal nevne de nye for psykologen min....det er ikke bare pga vekten jeg skal bytte.....

Kanskje jeg skal legge meg inn hos dere da ; ).........siden de er så aktive der.

Regner med at jeg blir innlagt ganske snart nå og ikke bare pga at jeg vil bli gravid som noen på dette forumet tror.....

Har sammensatte problemer....

Gjest D*lilith

tror han mente du skulle fortsette som før,men med mer kunnskap om kosthold...

synes ikke selv det var det beste rådet heller,vet at enkelte medisiner legger man mer på seg av enn andre,men psykiatere behandler ofte kun den psykiske delen,og driter i om vi er lei av å være tjukke pga medisnier.selv er jeg dritt lei folk som tror jeg overspiser fordi jeg har noen kilo for mye!

spør egne behandlere,de kjenner deg best:)

Takk som forstår ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...