Gå til innhold

Brus uten sukker eller saft uten sukker


smurf78

Anbefalte innlegg

Hva er best for huden? Pleier nesten bare å drikke lettbrus, men tenkte å begynne å drikke mer vann pga. kviser. Problemet er at jeg ikke er noe glad i vann og lurte på om saft uten sukker, f.eks. fun light kan være et alternativ? Eller Olden dråpe med smak. Men det er dyrt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Vi tar ofte og fyller på 1/2 liters flasker, og da tar vi bare bittelitt fun light med iste smak og fyller på med vann. Blir sånn svak smak som på imsdal flaskene. Jeg klarer ikke drikke rent vann så må være bedre med bittelitt saft i enn ingenting. Blander altså myyye svakere enn blandingsforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mm funlight

Jeg vet ikke hva som er best for huden men jeg har for meg fun light er bedre enn lettbrus, jeg drikker flere liter funlight hver dag og har ikke noe problemer med huden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...