Gå til innhold

Inspirert av bedøvelses-dongene...


Gjest peppez

Anbefalte innlegg

Gjest peppez

Legger ut en ny tråd om dette, hadde vært fint å få svar :)

Vi har tøbbel i samlivet vårt av ulike årsaker, men går til parterapi og jeg håper det kommer til å løse seg.

Et av problemenet er jo sex-livet. Og hovedgreia sånn som jeg ser det, er at han er glad i veldig raske "kjappiser", og det er det. Han er rask på avtrekker'n, kan du si. Hvilket resulterer i at jeg får null utbytte av sexen. Jeg trenger litt mer tid enn tre minutter, faktisk. Dette har vært sånn alltid, vi har vært sammen i massevis av år og har barn. I perioder har det vært bedre, jeg har tatt det opp med han på mange måter og det hjelper en liten stund før vi er i samme gamle duren igjen.

Sex er jo en viktig del av et forhold, og det er vel meningen at det skal være en ok ting ikke bare for den ene? Noen ganger føler jeg at jeg kun "stiller meg til tjeneste". Huff huff. Jeg føler at jeg er der for å tilfredstille et fysisk behov hos han (nesten som å spise og drikk etc) og det er det. Jeg blir veldig trist av dette, for jeg føler nesten at han ikke er glad i meg når det er sånn.

Hvordan kan dette bli bedre? Er det i det hele tatt mulig?

Blir veldig takknemlig for gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør fortelle ham akkurat hvordan du føler det. Hvis han ikke skjønner dette, så er han muligens en egoist på andre områder også?

Kjøp en pakke med de derre bedøvelsesdongene, og tre på han to stk i samma slengen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bland dette med om han er glad i deg eller ikke, det har ingen sammenheng.

Han gjør det slik han synes er best, men tar i den sammenhengen for lite hensyn til deg. Han har alltid vært sånn og har antagelig aldri skjønt at dette ikke er noe for deg. Selv om du kanskje har sagt det til han.

Men har du sagt det i klartekst da? Dere jenter har en tendens til å mene at dere har sagt klart i fra, men så har dere ikke gjort stort annet enn å hinte.

Vi menn skjønner ikke hint, så bruk klare ordlag ikke legg noe i mellom.

Jeg tviler vel sterkt på at han vil bli totalt omvendt på dette området, han har vært slik for lenge til at det er mulig. Han kan nok bli bedre, men aldri helt omvendt.

Så du må nok vende deg til at det er slik, men bruk litt tid på å få han bedre.

Jeg skjønner veldig godt at dette er kjedelig for deg, du trenger å ha god sex du også. En ting er å ordne opp selv i ny og ne, mën savnet etter å ha god sex vil jo være der likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Ny regel i sexlivet: Han får ikke slippe inn i deg, før du har fått i allefall èn orgasme. Han kan selv velge metode - fingre, tunge, dusj eller vibrator.

Når du er tilfredstilt, så kan han jukke løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Ny regel i sexlivet: Han får ikke slippe inn i deg, før du har fått i allefall èn orgasme. Han kan selv velge metode - fingre, tunge, dusj eller vibrator.

Når du er tilfredstilt, så kan han jukke løs.

Det var en teit regel.

Det er en del kvinner som ikke får orgasme, hva da?

Sex er ikke en byttehandel der man må gi den andre en orgasme før man selv får en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Det var en teit regel.

Det er en del kvinner som ikke får orgasme, hva da?

Sex er ikke en byttehandel der man må gi den andre en orgasme før man selv får en.

Selvfølgelig er det en teit regel. Men her snakker vi jo om en teit mann som bare tenker på sin egen nytelse.

Så jeg satt det litt på spissen for å få frem poenget.

Og hun sier ikke at hun ikke kan få orgasme, hun sier bare at det tar litt tid, og krever litt omsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

Selvfølgelig er det en teit regel. Men her snakker vi jo om en teit mann som bare tenker på sin egen nytelse.

Så jeg satt det litt på spissen for å få frem poenget.

Og hun sier ikke at hun ikke kan få orgasme, hun sier bare at det tar litt tid, og krever litt omsorg.

Det er ikke sikkert han er en teit mann som kun tenker på sin egen nytelse.

Har hun sagt fra i KLARTEKST at hun ikke er fornøyd og helt konkret hva hun ønsker/trenger? Det er godt mulig han tror alt er fint og at hun er godt fornøyd. Det kan også være at han ikke har peiling på hva han skal gjøre og ikke tør spørre.

Å stille krav/ultimatum når det kommer til sex er aldri en god ide. Kommunikasjon er mye bedre. De aller fleste menn ønsker å være gode elskere. Men ikke alle vet hvordan. Og mange han en kvinne som ikke sier fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Det er ikke sikkert han er en teit mann som kun tenker på sin egen nytelse.

Har hun sagt fra i KLARTEKST at hun ikke er fornøyd og helt konkret hva hun ønsker/trenger? Det er godt mulig han tror alt er fint og at hun er godt fornøyd. Det kan også være at han ikke har peiling på hva han skal gjøre og ikke tør spørre.

Å stille krav/ultimatum når det kommer til sex er aldri en god ide. Kommunikasjon er mye bedre. De aller fleste menn ønsker å være gode elskere. Men ikke alle vet hvordan. Og mange han en kvinne som ikke sier fra.

''Dette har vært sånn alltid, vi har vært sammen i massevis av år og har barn. I perioder har det vært bedre, jeg har tatt det opp med han på mange måter og det hjelper en liten stund før vi er i samme gamle duren igjen.''

Ja, hun har sagt det i klartekst, så vidt jeg kan lese ut i fra innlegget hennes. Og hvis man lever i dette samfunnet uten å forstå at man ikke blir en god elsker av å bare lever "kjappiser" på tre minutter, så er man ikke interessert i å bli en bedre elsker.

Når det er sagt så er jeg ikke en forkjemper for å stille ultimatum i samlivet eller sexlivet. Som sagt så satte jeg det bare litt på spissen slik at hun kunne se at hun må stille litt krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

''Dette har vært sånn alltid, vi har vært sammen i massevis av år og har barn. I perioder har det vært bedre, jeg har tatt det opp med han på mange måter og det hjelper en liten stund før vi er i samme gamle duren igjen.''

Ja, hun har sagt det i klartekst, så vidt jeg kan lese ut i fra innlegget hennes. Og hvis man lever i dette samfunnet uten å forstå at man ikke blir en god elsker av å bare lever "kjappiser" på tre minutter, så er man ikke interessert i å bli en bedre elsker.

Når det er sagt så er jeg ikke en forkjemper for å stille ultimatum i samlivet eller sexlivet. Som sagt så satte jeg det bare litt på spissen slik at hun kunne se at hun må stille litt krav.

"...tatt det opp med han på mange måter "

Dette er ikke nødvendigvis klartekst for en mann.

Det hjelper heller ikke dersom hun bare klager og sier det ikke er bra nok, hvis hun ikke kommer med helt konkrete råd om hva han skal gjøre. Enkelte kvinner kjenner ikke sin egen kropp og har aldri engang forsøkt å onanere, men likevel forventer de at mannen skal skjønne dette instinktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

"...tatt det opp med han på mange måter "

Dette er ikke nødvendigvis klartekst for en mann.

Det hjelper heller ikke dersom hun bare klager og sier det ikke er bra nok, hvis hun ikke kommer med helt konkrete råd om hva han skal gjøre. Enkelte kvinner kjenner ikke sin egen kropp og har aldri engang forsøkt å onanere, men likevel forventer de at mannen skal skjønne dette instinktivt.

Herregud - hvis en mann får beskjed om at hans kvinne ikke er tilfreds med sexlivet - kan man da ikke forvente at han tar litt initiativ for å forbedre seg? Kanskje leser litt om emnet og kommer noen forslag til endring?

Må han ha alt inn med te-skje? Slik du beskriver det så har denne mannen overhodet ikke noe ansvar.

Du maler ikke et særlig positivt bilde av hverken kvinne eller mann her: Mannen må ha kart og kompass og få nøyaktig forklart alt, og kvinnen kjenner ikke sin egen kropp eller behov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Herregud - hvis en mann får beskjed om at hans kvinne ikke er tilfreds med sexlivet - kan man da ikke forvente at han tar litt initiativ for å forbedre seg? Kanskje leser litt om emnet og kommer noen forslag til endring?

Må han ha alt inn med te-skje? Slik du beskriver det så har denne mannen overhodet ikke noe ansvar.

Du maler ikke et særlig positivt bilde av hverken kvinne eller mann her: Mannen må ha kart og kompass og få nøyaktig forklart alt, og kvinnen kjenner ikke sin egen kropp eller behov...

Jeg sa at ENKELTE kvinner er..... ikke at alle er det.

Og enkelte menn trenger kart og kompass. Enkelte trenger jo nesten det bare for å spørre en jente om å gå ut.

Innskriver sier at ting har bedret seg i perioder, men hva vil det egentlig si? Kanskje prøver han, men får lite tilbakemelding på hva som fungerer og går tilbake til det vanlige.

Men det er jo selvfølgelig mulig at han er en egoistisk drittsekk som egentlig driter i om hun er fornøyd (så lenge hun stiller opp og ikke klager for mye). Det fins en del slike menn også. Mange av dem har blitt skjemt bort av kvinnene sine i for mange år til at det kan bli folk av dem.

Jeg ville bare poengtere at å være dårlig i senga ikke MÅ skyldes at man er egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg sa at ENKELTE kvinner er..... ikke at alle er det.

Og enkelte menn trenger kart og kompass. Enkelte trenger jo nesten det bare for å spørre en jente om å gå ut.

Innskriver sier at ting har bedret seg i perioder, men hva vil det egentlig si? Kanskje prøver han, men får lite tilbakemelding på hva som fungerer og går tilbake til det vanlige.

Men det er jo selvfølgelig mulig at han er en egoistisk drittsekk som egentlig driter i om hun er fornøyd (så lenge hun stiller opp og ikke klager for mye). Det fins en del slike menn også. Mange av dem har blitt skjemt bort av kvinnene sine i for mange år til at det kan bli folk av dem.

Jeg ville bare poengtere at å være dårlig i senga ikke MÅ skyldes at man er egoistisk.

Da er vi egentlig ikke så uenige da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peppez

Ny regel i sexlivet: Han får ikke slippe inn i deg, før du har fått i allefall èn orgasme. Han kan selv velge metode - fingre, tunge, dusj eller vibrator.

Når du er tilfredstilt, så kan han jukke løs.

Høres morsomt ut. det er bare det at han er så utrolig IVRIG! Dvs har vanskeligheter med å vente......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest peppez

Det er ikke sikkert han er en teit mann som kun tenker på sin egen nytelse.

Har hun sagt fra i KLARTEKST at hun ikke er fornøyd og helt konkret hva hun ønsker/trenger? Det er godt mulig han tror alt er fint og at hun er godt fornøyd. Det kan også være at han ikke har peiling på hva han skal gjøre og ikke tør spørre.

Å stille krav/ultimatum når det kommer til sex er aldri en god ide. Kommunikasjon er mye bedre. De aller fleste menn ønsker å være gode elskere. Men ikke alle vet hvordan. Og mange han en kvinne som ikke sier fra.

Jeg synes slett ikke det er lett å snakke om dette i klartekst. hinting funker i hvert fall ikke. Ikke grining heller ;) Må nok ta nok en prat om dette, men det er ganske pinlig og turnoff of han føler seg som en dårlig elsker og får dårlig selvtillitt.....og det er ikke bra heller....hm vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peppez

"...tatt det opp med han på mange måter "

Dette er ikke nødvendigvis klartekst for en mann.

Det hjelper heller ikke dersom hun bare klager og sier det ikke er bra nok, hvis hun ikke kommer med helt konkrete råd om hva han skal gjøre. Enkelte kvinner kjenner ikke sin egen kropp og har aldri engang forsøkt å onanere, men likevel forventer de at mannen skal skjønne dette instinktivt.

Hehe, jeg kjenner meg selv godt på mange måter, også seksuelt, og fikser bra orgasmer alene når han ikke strekker til (det er jo litt pinlig å skrive om her, men det hører jo med). Jeg synes dog det er vanskelig å være veeeldig tydelig uten å være kristisk og gi han dårlig selvtillitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peppex

Jeg sa at ENKELTE kvinner er..... ikke at alle er det.

Og enkelte menn trenger kart og kompass. Enkelte trenger jo nesten det bare for å spørre en jente om å gå ut.

Innskriver sier at ting har bedret seg i perioder, men hva vil det egentlig si? Kanskje prøver han, men får lite tilbakemelding på hva som fungerer og går tilbake til det vanlige.

Men det er jo selvfølgelig mulig at han er en egoistisk drittsekk som egentlig driter i om hun er fornøyd (så lenge hun stiller opp og ikke klager for mye). Det fins en del slike menn også. Mange av dem har blitt skjemt bort av kvinnene sine i for mange år til at det kan bli folk av dem.

Jeg ville bare poengtere at å være dårlig i senga ikke MÅ skyldes at man er egoistisk.

Jeg tror nok jeg har skjemt han bort. Vi ble sammen alt for unge og jeg er veldig uerfaren, selv om jeg føler at jeg kjenner meg selv godt er det vanskelig å si ifra til han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peppez

Ikke bland dette med om han er glad i deg eller ikke, det har ingen sammenheng.

Han gjør det slik han synes er best, men tar i den sammenhengen for lite hensyn til deg. Han har alltid vært sånn og har antagelig aldri skjønt at dette ikke er noe for deg. Selv om du kanskje har sagt det til han.

Men har du sagt det i klartekst da? Dere jenter har en tendens til å mene at dere har sagt klart i fra, men så har dere ikke gjort stort annet enn å hinte.

Vi menn skjønner ikke hint, så bruk klare ordlag ikke legg noe i mellom.

Jeg tviler vel sterkt på at han vil bli totalt omvendt på dette området, han har vært slik for lenge til at det er mulig. Han kan nok bli bedre, men aldri helt omvendt.

Så du må nok vende deg til at det er slik, men bruk litt tid på å få han bedre.

Jeg skjønner veldig godt at dette er kjedelig for deg, du trenger å ha god sex du også. En ting er å ordne opp selv i ny og ne, mën savnet etter å ha god sex vil jo være der likevel.

Hei! Vel, det kan godt hende jeg har "hintet". Jeg vet egentlig ikke helt. Det handler jo om å ikke ødelegge mannens selvføleslese på dette området også....det er nok derfor vi damer hinter såpass mye (og fordi det er flaut å si ting rett ut).

Tror du virkelig ikke han kan forandre seg? Sukk. I så fall må storparten av mitt sexliv foregå uten partner.....ikke særlig oppløftende. Jeg har nemlig ingen planer om å forlate han, for vi har to barn og ellers er jeg jo glad i han. Finnes det ingen tips som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Jeg synes slett ikke det er lett å snakke om dette i klartekst. hinting funker i hvert fall ikke. Ikke grining heller ;) Må nok ta nok en prat om dette, men det er ganske pinlig og turnoff of han føler seg som en dårlig elsker og får dårlig selvtillitt.....og det er ikke bra heller....hm vanskelig!

Du bør ikke ta det opp når dere har sex (heller ikke like før eller etter), men på et helt annet tidspunkt. F.eks. når dere sitter i sofaen og ser TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vel, det kan godt hende jeg har "hintet". Jeg vet egentlig ikke helt. Det handler jo om å ikke ødelegge mannens selvføleslese på dette området også....det er nok derfor vi damer hinter såpass mye (og fordi det er flaut å si ting rett ut).

Tror du virkelig ikke han kan forandre seg? Sukk. I så fall må storparten av mitt sexliv foregå uten partner.....ikke særlig oppløftende. Jeg har nemlig ingen planer om å forlate han, for vi har to barn og ellers er jeg jo glad i han. Finnes det ingen tips som kan hjelpe?

Som sagt, ikke hint, vi menn forstår ikke hint, si ting i klartekst, det kan såre, men det er bedre det enn at forholde skal skrante på grunn av dette.

Det er svært viktig med god kommunikasjon, så han vet hva du vil og hva du liker og ikke liker. Kanskje han tror at du er fornøyd, hvem vet? Han har jo fått sitt, har fått orgasme og er storfornøyd, da er det ikke alle som har utviklet antennene slik at han ikke forstår at du ikke er fornøyd.

Det eneste som kan gjøre at dette blir bedre er å være helt åpen på at du forventer mer. Du må også si klart i fra hva du og hvordan du vil ha det også. Styr han gjerne under akten, både med ord og kroppsbevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...