Gjest Sliten luker 0 0 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan noen gi meg gode tips for å bli kvitt brennesler i hagen? Jeg luker og luker, prøver å få med røttene men de kommer fordømt likevel opp igjen etter en stund!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 3 484 0 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Round-up er en gift som tar knekken på brennelslene. Men de tar alt annet som vokser på samme sted også. Men etter et par uker er jorda fri for gift, og du kan plante noe annet der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell 270 0 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Round-up er en gift som tar knekken på brennelslene. Men de tar alt annet som vokser på samme sted også. Men etter et par uker er jorda fri for gift, og du kan plante noe annet der. Hvis du sprøyter kun på brenneslene, så er det bare de som dør, ikke det som er rundt. Men sprøyt nå det er oppholdsvær, ellers forsvinner giften med regnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline 17 944 0 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dekk det helt til med plater og plast i noen år (3-5 år så vidt jeg husker), så forsvinner all vekst, hvis du er villig til å vente så lenge da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.