Gå til innhold

min forlovede vil ikke se mine barn mer...


Gjest ikke bare trist

Anbefalte innlegg

Gjest ikke bare trist

min forlovede vil ikke se mine barn mer...

hei. vi er to som har levd sammen i 5 år. hun har et barn som alle går godt overens med. jeg har to barn som hennes barn går overens med, mens min samboer og barna går ikke overens. mine barn er 9 og 7 år elste er gutt og yngste er jente. begge barna er under spesialtimer og bup OL på skole, noe jeg har kjempet for. mens barnemoren er ikke fult så flink til og stå på for barna. dette utnytter di mye og får det oftest som di vil. gidder ikke jobbe i timene for da får di alene timer og all oppmærksomhet fra lærer /mor (da di bor fast hos henne) opdragelsen sliter jeg også med, klarer ikke oppdra barn to helger i mnd. vi har prøvd det meste, men uten hell. barna sårer oss med sine utalelser hele tiden og vi har prøvd og jobbet med dette. jeg er far og har stilt opp på møter med barneværn bup skole og slikt, men føler mye motstand. et eksempel. så sa jeg på et møte at jeg synes utviklingen på sønnen at den virker som gikk tilbake. det var ingen enige i. neste halvårs skriv fra skolen stod det : utviklingen virkes som går litt tilbake.. så vi har slitt en del. og prøvd det meste. situasjonen nå er at jeg og min samboer, og hennes barn har det fint i lag. men da helgen jeg skal ha barna mine kommer, går ikke familien rundt. i ett får mine barn min samboer til og gråte. og dette klarer hun ikke mere. så hun vil ikke se di mer, og vi har snakket sammen om dette og funnet ut at di helgene jeg har barna skal vi være fra hverandre, at hun drar bort eller jeg tar med meg barna mine og drar bort. hennes barn kan velge hva hun vil. dette er sårt og vi har enda ikke prøvd denne løsningen, men lurer på om det finnes noen råd. vi vil nemlig ikke miste hverandre. og vi vil ikke ha det slik vi har hatt det..

- ikke bare trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...