Gå til innhold

Leverpostei på små tuber


pærebrus

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det selges leverpostei på slike små tuber noe sted? Bruker det av og til når jeg trener med hunden, og da er det så upraktisk med en slik gigatube i lomma. :) Dessuten er det vanskelig å få brukt opp alt før det er ødelagt.

Så kaviar på småtuber her om dagen, men har ikke sett leverpostei. Noen som vet om det selges??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Vet ikke om du får i tuber, men du får iallefall stabburets leverpostei i små runde bokser.

Du får kjøpt den i pakke med 6 bokser i en pappeske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du får i tuber, men du får iallefall stabburets leverpostei i små runde bokser.

Du får kjøpt den i pakke med 6 bokser i en pappeske.

Ja boksene har jeg sett, men er litt mer gris med det. Er så greit å bare skvise ut litt av en tube til hunden. Tror egentlig ikke det selges, har lett litt på nettsidene til de som produserer leverpostei.

Men mener å huske å ha sett slike småtuber på hotell og slikt. Både leverpostei, nugatti (ikke at jeg skal gi hunden nugatti), og andre ting. Men det er vel bare produsert til hoteller, ikke til salgs i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Om det finnes har de det på Storcash, eller hos NorEngros - det er de som selger/leverer til hoteller.

Begge deler er i Oslo - og jeg har dessverre ikke telefonnummeret deres, men det enkleste ville vel være å ta en telefon til stabburet og høre om det i det hele tatt produseres? Alternativt til de som prod. Vita - ettersom de også selger leverpostei nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det finnes har de det på Storcash, eller hos NorEngros - det er de som selger/leverer til hoteller.

Begge deler er i Oslo - og jeg har dessverre ikke telefonnummeret deres, men det enkleste ville vel være å ta en telefon til stabburet og høre om det i det hele tatt produseres? Alternativt til de som prod. Vita - ettersom de også selger leverpostei nå...

Ja det er nok det letteste. :) Takk for tips forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...