Gå til innhold

Mørkere hårfarge i underhåret?


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Er det helt ut? Mener ikke helt bleika i håret og nesten svart under, men at man kan se at underhåret er mørkere. Håret skal visst se tykkere ut da, og jeg har ganske tynt hår. Men ser det fjernt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håret vil se tykkere ut med mørk farge uansett, så kanskje du kan farge hele håret dersom det kan være et alternativ?

Forøvrig aner jeg ikke om det er "ut" med mørkt underhår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Håret vil se tykkere ut med mørk farge uansett, så kanskje du kan farge hele håret dersom det kan være et alternativ?

Forøvrig aner jeg ikke om det er "ut" med mørkt underhår...

Jeg har hatt hele håret mørkt flere ganger, men blir fort lei og bytter hårfarge ofte :o)

Også er det finere med litt lysere hår nå på sommeren :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt hele håret mørkt flere ganger, men blir fort lei og bytter hårfarge ofte :o)

Også er det finere med litt lysere hår nå på sommeren :o)

Jeg kan uansett ikke ha lyst hår. Ser grusomt ut til min hudfarge :-/

Helst farger jeg det svart eller mørkebrunt. Fra naturens side har jeg mørkebrunt hår, mens faren min har helt sort hår. Jeg er visst ikke laga slik at jeg kan passe lyst hår;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Håret vil se tykkere ut med mørk farge uansett, så kanskje du kan farge hele håret dersom det kan være et alternativ?

Forøvrig aner jeg ikke om det er "ut" med mørkt underhår...

Ikke at jeg er så nøye på å skulle være populær altså :o)

Men greit å vite.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg kan uansett ikke ha lyst hår. Ser grusomt ut til min hudfarge :-/

Helst farger jeg det svart eller mørkebrunt. Fra naturens side har jeg mørkebrunt hår, mens faren min har helt sort hår. Jeg er visst ikke laga slik at jeg kan passe lyst hår;)

Det er jo fint med mørkt hår :o)

Jeg har alt fra lys blondt til mørk brun, men akkurat nå har jeg lyst til å ha det litt lyst igjen etter en brun periode :o) Men det ser jo litt tynnere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg har det naturlig. "Overhåret" mitt blir bleket av sola, men om det er moderne vet jeg ikke. Jeg trives med hårfargen(e) min(e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor stor kontrast du har. Jeg hadde veldig mørkt underhår i flere år, men føler vel at så stor kontrast ikke er så kult lenger, så nå har jeg roet det ned litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tør ikke skrive nick nå...men jeg er kjent...

Huffamei...det er visst seint. Jeg las hele innlegget ditt som "mørkere hårfarge i underlivet"... Og jeg kunne ikke fatte svarene du fikk med tykt, tynt, farging av hår osv....... *rødme*

Best å finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffamei...det er visst seint. Jeg las hele innlegget ditt som "mørkere hårfarge i underlivet"... Og jeg kunne ikke fatte svarene du fikk med tykt, tynt, farging av hår osv....... *rødme*

Best å finne senga.

*gapskratter*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffamei...det er visst seint. Jeg las hele innlegget ditt som "mørkere hårfarge i underlivet"... Og jeg kunne ikke fatte svarene du fikk med tykt, tynt, farging av hår osv....... *rødme*

Best å finne senga.

Også en reell problemstilling... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Huffamei...det er visst seint. Jeg las hele innlegget ditt som "mørkere hårfarge i underlivet"... Og jeg kunne ikke fatte svarene du fikk med tykt, tynt, farging av hår osv....... *rødme*

Best å finne senga.

Hahaha!!! Best du finner senga ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Jeg synes det ser ganske vaskebjørnaktig ut. Sorry. ;)

Ja om man har helt lyst oppå, og helt mørkt under. Jeg mener bare at det er en liten fargeforskjell. Det trenger egentlig ikke synes så veldig godt heller, bare håret ser fyldigere ut :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...