Gå til innhold

Forlover!!


Gjest gifteklar

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklar

Jeg skal gifte meg i desember, og da må man jo ha forlovere. Nå har det seg slik at jeg lovte venninna mi at den dagen jeg skulle gifte meg, skulle hun få være forlover. Nå har jeg spurt henne om å bli min forlover, til tross for at forloveden min sa jeg ikke burde... han kan nemlig ikke fordra henne.

Nå har hun takket ja, og det er litt dumt å plutselig si til henne at jeg har tenkt meg ut en annen forlover, for da blir hun nok såret, men samtidig så er forloveden min litt såret og pga jeg har valgt henne enda han ikke kan fordra henne. Han er sikker på hun ødelegger dagen, denne dagen skulle jo bli en fin dag, det blir jo ikke det når hun er der.

Jeg vet ikke helt hva som gjør at han ikke kan fordra henne, jeg har hatt mine problemer med henne selv, hun er litt psykisk ustabil og kan være litt til ergelse titt og ofte, en vet liksom aldri hvor en har henne, så hun er ikke lett å være venn med. Men jeg er en "snill" person, jeg ser alltid det beste i folk og gir henne sjans på sjans der andre kanskje ville droppet henne for lenge siden.

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg høre på forloveden min, eller skal jeg holde fast på å ha venninnen min som forlover? Et løfte er jo et løfte, og det kommer til å gnage på samvittigheten min om jeg bryter det løfte. skjønt, det er jo min dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest silasia

Kva om du har to forlovere??Det valgte eg då eg hadde to bestevenniner å ikkje ville velge bort den eine. Mannen min hadde berre ein, men det gjekk kjempe flott. Hans forlover gjekk i midten av dei to damene då dei kom opp kjerkegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ha to forlovere.

Men ville hun ikke kommet i brylluppet uansett om hun var forlover eller ei? Hun klarer neppe ødelegge mer som forlover enn om hun ikke var forlover. En forlover har ikke nødvendigvis så mye å si. Du trenger jo ikke la henne ta seg av alt, hvis du bestemmer deg for å beholde henne. Si til henne at du bare vil at hun skal ha den praktiske funksjonen som vitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg tenkt 100 % på meg selv og hvem jeg ville ha som forlover. Jeg ville ikke tenkt på hverken han jeg skulle giftet meg med eller venninne mine sine meninger. De fikk værsågod holdt sine egne meninger om min forlover for seg selv.

Gå i deg selv og velg den du selv føler for skal være ditt vitne og den som backer deg opp gjennom det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklar

Du kan jo ha to forlovere.

Men ville hun ikke kommet i brylluppet uansett om hun var forlover eller ei? Hun klarer neppe ødelegge mer som forlover enn om hun ikke var forlover. En forlover har ikke nødvendigvis så mye å si. Du trenger jo ikke la henne ta seg av alt, hvis du bestemmer deg for å beholde henne. Si til henne at du bare vil at hun skal ha den praktiske funksjonen som vitne.

Det er bare det at jeg skal ha et lite og intimt bryllup, gifte oss hos byfogden, og selskap hos oss hvor vi blir ca. 20 personer. Egentlig hadde jeg kun tenkt å invitere familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at jeg skal ha et lite og intimt bryllup, gifte oss hos byfogden, og selskap hos oss hvor vi blir ca. 20 personer. Egentlig hadde jeg kun tenkt å invitere familie.

Så si til henne at du har ombestemt deg, at dere allikevel bare skal ha et lite bryllup med bare familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gifteklar

Så si til henne at du har ombestemt deg, at dere allikevel bare skal ha et lite bryllup med bare familie.

Jeg gjorde det, og hun ble dritfornærma og begynte å grine i telefonen osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, og hun ble dritfornærma og begynte å grine i telefonen osv.....

Ikke tenk så mye over det. Det er deres dag, ikke hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...