Gå til innhold

Finne mannskap på båt?


Gjest haster litt!

Anbefalte innlegg

Gjest haster litt!

Går det an å se hvilke båter som ligger ved en havn (ikke vanlige rutebåter men de som har mannskap som jobber for platformer)? Jeg møtte en fyr som jobber på en båt, og båten forlater havnen om noen dager! Det ble en travel avskjed og jeg fikk ikke gitt nummer, og nå tenker jeg på ham hele tiden.

Det var en båt ved Mekjarvik havn ved Stavanger. Jeg har lett på nettet men finner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk opp fyren på Facebook, Gule Sider etc - send melding.

For evt å ringe båten (Supplybåt?), må du nok ringe rederiet, for så å få navnet på båten + tlfnr dit.

Er du _helt_ desperat, ringer du havnevakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haster litt!

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186344414' post='3652253]

Søk opp fyren på Facebook, Gule Sider etc - send melding.

For evt å ringe båten (Supplybåt?), må du nok ringe rederiet, for så å få navnet på båten + tlfnr dit.

Er du _helt_ desperat, ringer du havnevakten :)

Jeg har kun fornavn og jeg har glemt navnet på båten! Så jeg håpet å finne det på nettet slik at jeg kunne se på mannskapet og finne resten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun fornavn og jeg har glemt navnet på båten! Så jeg håpet å finne det på nettet slik at jeg kunne se på mannskapet og finne resten der.

Disse båten ligger der nå:

Maersk Reliance

Far Sovereign

Boa Magnitor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186344678' post='3652259]

Disse båten ligger der nå:

Maersk Reliance

Far Sovereign

Boa Magnitor

Maersk Reliance ,

Far Sovereign og

Boa Magnitor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun fornavn og jeg har glemt navnet på båten! Så jeg håpet å finne det på nettet slik at jeg kunne se på mannskapet og finne resten der.

Se innlegget lengre ned, med kommategn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest haster litt!

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186344731' post='3652261]

Maersk Reliance ,

Far Sovereign og

Boa Magnitor

Tusen takk!

Hva søkte du på? Nå skal jeg lete mer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen felles ordning for dette så vidt jeg vet, men noen havner har hjemmesider med oversikt. Kan du ikke bare gå ned og sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen, men jeg finner ikke lister over ansatte.

Jeg vet at kapteinen på båten var dansk, og båten skulle til Egypt.

Ok, da vil jeg tro at det er Maersk Reliance han jobber på. Båten er solgt til Rubicon MSV Holdings Limited, Singapore i mai.

Ring havnevakten ang nr til broa på båten. Evt søk på maersk i google, og ring administrasjonen ang nr til båt og mannskap.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haster litt!

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186348815' post='3652350]

Ok, da vil jeg tro at det er Maersk Reliance han jobber på. Båten er solgt til Rubicon MSV Holdings Limited, Singapore i mai.

Ring havnevakten ang nr til broa på båten. Evt søk på maersk i google, og ring administrasjonen ang nr til båt og mannskap.

Lykke til!

Jeg fant en mailadresse men de kunne ikke gi ut informasjon, så tør jeg gi en beskjed de gir videre? (Jeg har kun fornavn så hva om den havner feil.....)

Egentlig tar de nok ikke imot personlige beskjeder, men skal jeg skrive noe og håpe det når ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en mailadresse men de kunne ikke gi ut informasjon, så tør jeg gi en beskjed de gir videre? (Jeg har kun fornavn så hva om den havner feil.....)

Egentlig tar de nok ikke imot personlige beskjeder, men skal jeg skrive noe og håpe det når ham?

Det kan du gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...